וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה"

איתן נוח

27.10.2009 / 14:22

בצל פרשת פנאן, טסה מכבי ת"א לספרד לקראת המשחק מול ויטוריה בחמישי ביורוליג. אליהו: "אעשה הכל כדי לנצח"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בצל פרשת מוני פנאן, ובזמן שחלק משחקני העבר שלה נחקרים ברשות המסים, יצאה היום (שלישי) קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב לספרד, שם תתמודד ביום חמישי נגד קאחה לבורל ויטוריה במסגרת המחזור השני ביורוליג.

"אין לנו ממה לברוח, זה לוח הזמנים שלנו ואנחנו צריכים לעמוד בו", אמר בשדה התעופה עוזר המאמן שרון דרוקר, שהסכים להתייחס בעקיפין להשפעתה של פרשת מוני פנאן על שחקני הקבוצה: "גם במשחק בחיפה הצלחנו לבודד את הקבוצה ובאופן טבעי רוב השחקנים לא הכירו את הנפשות הפועלות. עכשיו זה הולך להיות יותר קשה בויטוריה, אנחנו עושים לשחקנים את ההפרדה ומתעסקים בכדורסל".

יניב גרין: "זה משחק יורוליג ראשון בחוץ, משחק קשה. אין מה לעשות, צריך לנסוע לשחק ולנצח. זו לא הזדמנות לברוח מהארץ, זה משחק יורוליג, נסע כדי לנצח ונחזור".

מאצ'יי לאמפה: "הסיכויים מצויינים, מדובר בשתי קבוצות טובות. ראינו משחקים שלהם ואנחנו מוכנים. אני חושב שזו קבוצה שאנחנו יכולים לנצח בחוץ, אנחנו קבוצה טובה". דייויד בלותנטאל: "אני לא יודע הרבה על מה שקורה, אני לא קורא עיתונים אלא מתרכז בכדורסל. אנחנו מרוכזים, אני חושב שדרק שארפ שמח, הוא תמיד שמח".

מי שעבורו יהיה המשחק לא רק חשוב אלא גם מרגש יהיה כמובן ליאור אליהו, אקס מכבי תל אביב שעזב העונה בכדי לשחק בויטוריה. הפורוורד הישראלי נשמע נרגש לקראת המאבק מול קבוצתו לשעבר, אבל גם אמר כי יעשה הכל בכדי להביא את הניצחון לקבוצתו. "אני אעשה הכל כדי לנצח, כמו מקצוען אמיתי", אמר אליהו לכלי התקשורת בספרד. המפתח למשחק בעיניו של אליהו יהיה לעצור את ההתקפה בצהוב: "אנחנו חייבים להגן טוב, ולרוץ אם אנחנו רוצים שיהיה לנו סיכוי לנצח".

* הנהלת היורוליג פרסמה היום תגובה רשמית למצב במכבי ת"א: "אנו מדגישים כי יש לכבד את חקירתו של הממשל הישראלי, שנוגעת לאדם נפרד ולא להתנהלות הכלכלית של מועדון מכבי תל אביב. היורוליג לא תצהיר דבר עד שתושלם החקירה ותפעל בהתאם רק אם תצטרך, לאחר פרסום המסקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully