וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א עובדים על התדמית

במועדון יתנתקו מכל גורם אשר יתברר כי היה לו חלק בבנק של פנאן. רשות המסים החזירה את המחשבים, קטש נחקר

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

משפחתו של מוני פנאן עתרה לבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן בבקשה למנות בדחיפות מנהל זמני לעיזבונו של פנאן. אשתו של פנאן, שרון, ושני ילדיו, רגב ולירון, מבקשים מבית המשפט למנות את עו"ד משה זינגל למנהל העזבון, כדי שיסייע להם להתמודד מול נושיו הרבים של פנאן.

"נושים שונים טוענים בדבר חובות של המנוח כלפיהם, הם דורשים לקבל כספים, הדרישה מלווה לעיתים ברמזים בדבר איומים", נכתב בבקשה. "היורשים חשים אי נוחות בלשון המעטה לנוכח טענות ודרישות הנושים, כאשר אין ליורשים מושג ומידע כל שהוא לגבי החובות ו/או לגבי נכסי העזבון".

עוד נטען בבקשה, שעל פי פרסומים בתקשורת, פנאן החזיק כספים ורכוש רב במקומות שונים, בארץ ובחו"ל, שלבני משפחתו אין ידיעה לגביהם. "לכן על מנהל העזבון לפעול לאיתור הרכוש, קבלתו כינוסו וניהול העזבון למען היורשים ו/או הנושים", נכתב.

בני המשפחה מבקשים מבית המשפט לאשר את הבקשה בדחיפות, כדי שיוכלו "לעשות סוף לכל הרינונים והפרסומים, שחלקם הגדול נובע מבעלי עניין ואינטרסים... עיכוב במינוי עלול לגורם לפגיעה ונזק ליורשים ולעזבון המנוח, ומוטב שעה אחת קודם".

"מדובר בתפקיד קשה מאוד, שכן פנאן היה זאב בודד בכל הקשור לעסקיו", אמר עו"ד זינגל לוואלה! ספורט. "אנחנו מנסים לגלות את היקף הנכסים ולברר את הטענות השונות לגבי חובותיו".

המחשבים חזרו, המסמכים עדיין לא

כחלק מהמאבק על שיקום תדמית המועדון ולאור הנזק התדמיתי שהסבה פרשת מוני פנאן, במכבי ת"א מתכוונים להתנתק מכל עובד במועדון שיתברר בסיום החקירה כי היה לו חלק בבנק של פנאן. מן הסתם, הגורם המקורב ביותר לפנאן שנותר במערכת הוא מנהל התפעול, עמי ביטון. ביטון נחשב לאיש אמונו של פנאן והיה אחד הנחקרים ברשות המסים, שם חשדו כי היה מעורב בהעברת הכספים. אם אכן יתברר שלביטון הייתה יד בדבר, מכבי צפויה לפטרו. ייתכן כי כבר בזמן הקרוב, עם קבלת ממצאים ראשונים מהחקירה, יבוצע המהלך.

במכבי תל אביב מסרו בתגובה כי בידיעות אין שמץ של אמת: "עמי ביטון הוא עובד נאמן ומסור של המועדון והנושא הזה מעולם לא נדון".

ברשות המסים המשיכו בחקירה בנוגע לפרשת מוני פנאן. הבוקר (שלישי) נודע כי המחשבים שהחרימה הרשות הוחזרו למועדון לאחר שנערכה בהם בדיקה מקיפה. ברשות המסים העלו חשד שאולי בחלק מהמחשבים מסתתרים ראיות שיכולים לקדם את החקירה. יחד עם זאת, המסמכים שנלקחו מהמועדון עדיין לא הוחזרו.

במהלך היום הגיע גם עודד קטש, שחקן ומאמן מכבי תל אביב בעבר, לחקירה. גורמים ברשות המסים סיפרו הבוקר כי גורמים במכבי ייחקרו לאחר שהקבוצה תחזור ממשחקה מול קאחה לאבורל ויטוריה, בסוף השבוע. מי שצפויים להיחקר הם שמעון מזרחי ודרק שארפ. על פי השמועות, גם שחקן העבר וילי סימס עשוי להיחקר. גורם ברשות המסים אמר הבוקר כי: "אנו מנסים לקדם את הליך התשאול באמצעות נסיון למצוא תשתית ראייתית שתביא לפתיחת החקירה. בניגוד למה שחלק מהאנשים חושבים, איננו מנסים למצוא את הסיבה למותו הטראגי של פנאן, אלא להעלמת מסים או הלבנת הון".

עדכון ראשון: 11:30

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully