וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "בלי שחצנות, הדברים תלויים בנו"

27.10.2009 / 16:00

יניב קטן כבר בונה על תואר נוסף אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים. אוהד בית"ר שלח פקס המגנה את תקיפת בירם כיאל

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

במכבי חיפה הביעו אתמול (שני) שביעות רצון בעיקר מצורת המשחק של יניב קטן ומוחמד גדיר, אבל למירב תשומת הלב בחדר ההלבשה זכה החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שכבש את שער הניצחון. במועדון טוענים כי הוא שיפר אלמנטים מסוימים בצורת המשחק שלו ולכן הוא זכה למחמאות מהצוות המקצועי. "במשחקי הליגה האחרונים הוא לא הצליח להגיע לכדור לפני השומר שלו. במשחק הזה הוא הגיע לכל כדור ראשון והיה שותף למעבר מהיר בין ההגנה להתקפה", אמר עליו גורם בקבוצה. "אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא יבקיע יותר מפנטאני". הבלם דקל קינן קיבל אתמול בתוספת הזמן את סרט הקפטן שענד יניב קטן, בהוראת ניר דוידוביץ'. השוער החליט כי הבלם הוא זה שיענוד את הסרט מבין שחקני השדה, שהיו רחוקים מאיזור השער. הנשיא יעקב שחר אמר לשחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק: "יכולנו לתת לבית"ר ארבעה שערים", תוך שהוא בא בטענות לשופט שלא שרק לנגיעת יד של שמעון גרשון בתוך הרחבה.

"אני חושב שהצגנו כדורגל יוצא מן הכלל", התייחס הקפטן יניב קטן לצורת המשחק של קבוצתו. "אם היינו מנצלים חצי מההזדמנויות שלנו התוצאה הייתה הרבה יותר גבוהה". קטן התייחס לתקרית בין ליאור רפאלוב וניר דוידוביץ', בסיומה אמר הקשר לשוער בחדר ההלבשה: "נראה את הקלטת ונדע מי צודק. אם כן, אבוא ואתנצל". "בכדורגל יש הרבה אמוציות", אמר הקפטן. "לא חושב שצריך לעשות מזה סיפור. הם חברים הרבה שנים".

"יש לנו הרבה מה לשפר בצורת המשחק", המשיך קטן, "אנחנו צריכים לדעת להישאר עם הרגליים על הקרקע ולא להתנהג בשחצנות. אני אומר, ולא מתוך שחצנות ויהירות, שהגענו למצב שבו הדברים תלויים בנו. אם נמשיך לתת 200 אחוז בכל משחק ונציג כדורגל כזה, נגשים את המטרות שלנו".

קטן התייחס למספר ההחמצות בהתקפה ואמר: "גם בליגת האלופות אנחנו מגיעים למצבים ולא מבקיעים. כשלא מצליחים יש הרבה סיבות, אבל במכבי חיפה לא עורכים ועדות חקירה. אחד הדברים הטובים שאלישע לוי הביא לקבוצה הוא שכאשר מנצחים עם תצוגות כדורגל אנחנו לא פותחים בחגיגות, כמו שאחרי הפסדים אנחנו לא מפרקים למישהו את הצורה".

הקשר בירם כיאל, שנפגע אתמול מאבנים שהושלכו לעבר מכוניתו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, מתכוון להגיע הבוקר (שלישי) תלונה רשמית במשטרת ישראל על מנת שתחקור את האירוע. במשטרה טוענים כי רימון הלם לא הושלך למכוניתו, אך מתכוונים לחקור את האירוע. "מדובר בחבורה של מתפרעים שהשליכה אבנים לעבר מכוניתי. אין לי מושג מה זה היה", אמר אתמול כיאל ששהה במכונית עם אביו.

הערב, התקבל במשרדי מכבי חיפה פקס מאוהד בית"ר ירושלים, שהביע את הסתייגותו מהתקרית. "אנחנו, רוב אוהדי בית"ר ירושלים, לא שונאים ערבים ובטח לא את בירם כיאל. אישית, אני רוצה להתנצל על התקרית בשם רוב אוהדי בית"ר ירושלים. המלחמה היחידה צריכה להיות במגרש בזמן המשחק, בין השחקנים על המגרש. אני מצטער על התקרית ומתבייש בקומץ האוהדים שבמקום לבוא ולראות כדורגל, באים רק להזיק. צריך לטפל בהם ביד קשה ולהעיף אותם מהמגרשים".

הבלם ז'ורז'ה טשיירה טען בסיום בפני חבריו כי אחד משחקני בית"ר, כנראה ג'וניור ויסה, ירק עליו במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully