וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר רגמו את רכבו של כיאל באבנים

26.10.2009 / 22:25

הרכב ניזוק, הקשר שהיה עם אביו יצא ללא פגע. נשיא חיפה יעקב שחר אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "יכולנו לתת להם ארבעה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל


מכבי חיפה גברה הערב (שני) 1:2 על בית"ר ירושלים בסיומו של המחזור השביעי בליגת העל. עידן ורד פתח את מסכת השערים בדקה ה-16, אבל מאותו רגע חיפה השתלטה על המשחק, בעזרתו של מוחמד גדיר, שכבש (41), אחרי החמצת פנדל של יניב קטן (38). במחצית השנייה הירוקים השלימו את המהפך עם שער של ולדימיר דבאלישווילי (54) מבישול של גדיר.

רכבו של בירם כיאל נרגם באבנים על ידי אוהדי בית"ר

בסיום המשחק התרחשה תקרית קשה, כאשר מספר מאוהדי בית"ר ירושלים הלכו אל עבר רכבו של קשר מכבי חיפה בירם כיאל, שהיה עם אביו, ויידו אבנים לעברו של הרכב, שניזוק. כיאל ואביו יצאו ללא פגע, והקשר אף אמר לאנשים במועדון שהוא חושב שלכיוון רכבו גם נזרק רימון הלם.

בנוסף נפצע בראשו וטופל בבית החולים גם אוהד בית"ר וזאת במהלך זריקות אבנים בין אוהדים של שתי הקבוצות אחרי המשחק. כזכור, בלילה שלפני המשחק רוססו כתובות נאצה בסמוך לקרית אליעזר וכן הוצתו מספר קופות באצטדיון על ידי גורמים שהזדהו כאוהדי בית"ר.

מהנהלת חיפה נמסר בקשר לאירוע: "מדובר בכמה פרחחים שלא מייצגים את אוהדי בית"ר שרובים אנשי חוק ואנשים הגונים שמגנים יחד עימנו אלימות זו. אותם פרחחים לא יפגעו במערכת היחסים המצוינת בין המועדונים".

השמחה בקרב הירוקים מהכרמל הייתה גדולה בסיומו של המשחק, אלא שמאמן הקבוצה אלישע לוי ביקש משחקניו לשמור על פאסון ולא לצאת מגדרם.

הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ואמר: "היה משחק קל, יכולנו לתת להם ארבעה שערים. ממה שראיתי לא היה פנדל על גדיר, אבל היה פנדל במחצית השנייה".

לוי: "הקבוצה שלנו כל הזמן רוצה"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי היה מרוצה מאוד בסיום מדברים מסוימים, כמו כן הוא יודע שיש עדיין דברים שזקוקים לשיפור בקבוצה שלו. "אמרנו בשבועות הקודמים שמה שחשוב זה שבכל משחק אנחנו משתפרים ובכל משחק מגיעים ליותר ויותר הזדמנויות. אנחנו נראים טוב מבחינה טקטית באופן קבוע בבית ובחוץ".

לגבי הדברים הטעונים שיפור אמר לוי: "אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר מבחינת אחוזי ההבקעה. יש לנו כל כך הרבה הזדמנויות, אבל אנחנו לא מבקיעים. אנחנו מביאים שחקנים מהקו האחורי, ואנחנו צריכים לתת את הדעת על כך שאנחנו לא כובשים כי בליגת האלופות אנחנו מגיעים ל-3-4 מצבים ולא מבקיעים".

"שיחקנו כבר נגד הפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים וזה היה קשה, אבל גם המשחקים מול העולות החדשות הם קשים. הקבוצה שלנו כל הזמן רוצה", הוסיף לוי.

המאמן הירוק אף נשאל לפשר התקרית החמורה שהתרחשה במשחק בין ניר דוידוביץ', שיצא משערו וצווח על הקשר ליאור רפאלוב, אחרי שזה לא סגר שחקן של בית"ר: "אלו דברים שקורים תוך כדי משחק. אלו אמוציות במטרה לשמור על התוצאה במשחק".

אלישע אף הסביר למה הוא החליף את גדיר המצוין בדקה ה-61: "הוא סבל מרגישות בשריר הירך האחורי ולא רציתי לקחת סיכון איתו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

דוידוביץ': "תפסו אותנו עם המכנסיים למטה"

השוער ניר דוידוביץ', שעשה עבודה טובה בצידו האחד של המגרש, התייחס לעימות שלו עם ליאור רפאלוב. כזכור, במהלך המשחק יצא השוער מהשער וצעק על השחקן שלא סגר לטענתו, שחקן של בית"ר: "זה מקרה שאסור שיקרה, תפסו אותנו עם המכנסיים למטה. באופן אישי אני אוהב את השחקן ואני רוצה לעזור לו להצליח. רציתי לעזור לו ולקבוצה". כשנשאל מאין האומץ להתעמת עם שחקן מקבוצתו ענה: "אני שוער, לא? אז יש לי אומץ. גם אם זה היה שחקן אחר, הייתי נוהג כך. טובת הקבוצה באה מעל הכול".

השוער החיפאי גם התייחס למשחק ואמר: "כדורגל הוא משחק קבוצתי, היה לנו משחק יוצא מן הכלל. התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר. אריאל הרוש עשה עבודה נהדרת. בכדורגל אין תעודות ביטוח, אבל אנחנו מקווים להמשיך בדרך שלנו".

דוידוביץ' נשאל מיהי הקבוצה הטובה ביותר בארץ וענה בפשטות: "אם היו סוגרים את הליגה עכשיו, היינו לוקחים אליפות".

בסיום המשחק דוידוביץ' ורפאלוב לחצו ידיים, כאשר לאחר מכן, בחדר ההלבשה המשיכו הקשר והשוער בחילופי הדברים. השוער המשיך להאשים את הקשר בזה שהוא לא ירד להגנה. רפאלוב ענה לדוידוביץ': "בוא נראה את הווידאו ביחד ואז נראה אם אתה צודק, אם כן אבוא ואתנצל".

מן העבר השני, בבית"ר ירושלים לא הרבו כמובן בראיונות לתקשורת לאחר הניצחון. המאמן יצחק שום אמר: "כרגע מכבי חיפה נמצאת בהתלהבות עצומה, לנו יש מספיק בעיות אצלנו". שמואל קוזוקין, שנפצע והוחלף בדקה ה-69 מעט אחרי שנכנס בעצמו כמחליף, פונה לבית החולים בסיום המשחק וקיים חשש כי הוא סובל מקרע ברצועה, מה שעשוי להשבית אותו למספר חודשים. קוזוקין עבר בדיקות מקיפות ומחר יתברר מצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully