וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אסור לכם ללכלך אחד על השני"

26.10.2009 / 19:37

מאמן הפועל חיפה סלד מההאשמות שפורסמו בתקשורת, והוסיף: "אני מצפה לאותה מחויבות כבעבר". פאפו עשוי להיחתך

בהפועל חיפה מלקקים את הפצעים לאחר שני הפסדי ליגה הרצופים של הקבוצה. היום (שני) ערך המאמן שלומי דורה אסיפה ארוכה שנמשכה כ-40 דקות, במהלכה שטף דורה את שחקניו. דורה התייחס בעיקר להדלפות ולהאשמות בתקשורת שיצאו מהקבוצה, כאשר עיקר הציטוטים שפורסמו כוונו נגד הבלם אושרי רואש, שלא נכח באימון ובאסיפה.

"אסור לכם ללכלך אחד על השני בתקשורת", רגז דורה על השחקנים. "עיתונאים יחפשו אחרי כל הפסד את אותם לכלוכים, זה לא מכובד". אחר כך התייחס דורה ליכולת שהציגה הקבוצה במשחק ההפסד (2:0) לבני יהודה בבלומפילד. "לא הייתה מחויבות", אמר. "זו לא אותה קבוצה שהחלה את העונה, זה לא מתאים לכם. אני מצפה שתחזרו לאותה יכולת, עם אותה מחויבות שהייתה במשחקים הראשונים שלנו העונה. חייבים לעצור את כדור השלג, ואתם מסוגלים להציג יכולת אחרת. אני מצפה שנצא לדרך חדשה".

בכל אופן, בחיפה ינסו להתחזק כבר בפגרת החורף הקרובה, כאשר אנשי ההנהלה והצוות המקצועי יבקשו מהבעלים יואב כץ להוסיף שחקן זר נוסף לסגל, במטרה לחזק את החלק האחורי של הקבוצה. יצוין כי עד המשחק נגד בני יהודה, עמד כץ בסירובו לשחרר כסף נוסף להבאת זר. כזכור, לחיפה שלושה זרים בלבד.

במידה וכץ לא יסכים, קיימת אפשרות שהאדומים מהרמל ינסו להשתחרר מחוזהו של עמנואל פאפו שעד כה מאכזב, ובמקומו ינסו להביא בלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully