וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: נושי גאידמק משקיעים בפורטסמות

דור בלך

26.10.2009 / 13:53

אם העסקה תהיה רווחית עבור צ'רנוי וקושניר, ייתכן שינסו להגיע להסדר דומה עם אגייאר ויוותרו על העיקול תמורת רווחים עתידיים

בלרם צ'רנוי ולוי קושניר, להם חייב ארקדי גאידמק כ-100 מיליון שקלים ולכן מעוקלות מניות הניהול של בית"ר ירושלים לטובתם, עומדים מאחורי מימון עסקת העברת פורטסמות מידי סשה גאידמק לעלי אל-פרג' הסעודי, כשהשניים מימנו את העסקה והלוו לאל-פרג' 15 מיליון ליש"ט לטובת העניין. על פי מקורבים לאיש העסקים הישראלי לוי קושניר ושותפו ההונג-קונגי צ'רנוי, השניים לא עשו זאת על מנת להשתלט על הקבוצה אלא כי אל-פרג' הבטיח להם כי יחזיר להם את החוב ועוד אחוז רווח נכבד בתוך תקופה קצרה.

"התוכנית שלנו היא להישאר במועדון כחצי שנה עד שהמועדון עומד על רגליו", הודה אל-פרג' בראיון לעיתון אל אוואסט הסעודי. "אני לא מיליארדר. הרכישה של המועדון היא השקעה בלבד. זה לא סוד: אנחנו משקיעים ואין לנו קשר לספורט".

מקורביו של לוי קושניר יודעים לספר כי הוא עצמו אינו מעוניין להעביר את בית"ר לרשותו או לפגוע בה וכי יועץ התקשורת של קושניר, רונן צור, ידוע כאוהד בית"ר ירושלים. "אם בית"ר או מישהו מטעמה יפנה אליו ויבקש לבטל את העיקול על מניות המועדון, הוא יעביר את הבקשה לעורכי דינו שיחליטו מבחינה עסקית האם זה אפשרי", הסבירו אותם מקורבים. עם זאת, במידה שעסקת פורטסמות תהיה רווחית, ייתכן שהשניים ינסו להגיע להסדר דומה עם גומא אגייאר ויוותרו על העיקול לטובתו תמורת רווחים עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully