וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פנאן: הנפלד ושרף נחקרו ברשות המסים

26.10.2009 / 13:50

קפטן מכבי ת"א לשעבר עזב לחקירה במהלך טקס העלייה לקברו של פנאן, גם מאמן הקבוצה לשעבר צביקה שרף נחקר בפרשה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

הבוקר (שני) עלתה משפחתו של מוני פנאן, מנהלה לשעבר של מכבי תל אביב, לקברו, לאחר שקמה מהשבעה. את המשפחה ליוו אנשי מכבי תל אביב, ביניהם היו"ר שמעון מזרחי, המנהל גור שלף, איש המשחק עמי ביטון, הקפטן דרק שארפ וקפטן העבר נדב הנפלד. במהלך הטקס עזב נדב הנפלד, שהיה קרוב מאוד לפנאן, את בית העלמין, והסביר לסובבים אותו כי עליו לנסוע לקרית הממשלה בתל אביב כדי להיחקר ברשות המסים. כמו כן, גם מאמן נבחרת ישראל בכדורסל צביקה שרף נחקר ברשות המסים.

הנפלד שיחק 12 עונות במכבי תל אביב, במהלכן זכה ב-11 אליפויות ואף הניף כקפטן את גביע הסופרוליג ב-2001. בסוף עונת 2002/2001 פרש הנפלד ממכבי וממשחק פעיל, ובמסיבת עיתונאים שערך, תקף את התנהלות ראשי הקבוצה מולו. למרות זאת, הנפלד היה ידוע בזכות קשריו המצוינים עם פנאן.

אתמול פשטו חוקרי המס על משרדיה של מכבי תל אביב, ותחקרו את איש המשק עמי ביטון. בימים הקרובים יזומנו עוד מספר מאנשי הקבוצה לחקירה, כשגם גורמים אחרים בענף הכדורסל יידרשו לתת תשובות בעניין. יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי אמר אמש בתגובה לפעולות החקירה: "אין לנו מה להסתיר, אנחנו לא צד בעניין. אנחנו גלויים ושקופים עם כולם". בתוך כך, חברת אלקטרה, נותנת החסות הראשית של מכבי תל אביב, שוקלת בימים אלה את המשך שיתוף הפעולה עם הקבוצה בעקבות פרשת "הבנק" של מוני פנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully