וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "חשוב לי להביא אליפות, ואח"כ לחשוב על חו"ל"

26.10.2009 / 13:09

כך אומר קשר הפועל למקורביו. אזלו הכרטיסים לדרבי, בקבוצה מרוצים: ”אין הגנות שיכולות לעצור אותנו, בטח לא של מכבי”

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב נשמה לרווחה אמש (ראשון) אחרי המשחק בעילוט. במועדון חששו כי השחקנים לא יממשו את הפוטנציאל שיש בקבוצה, שבא לידי ביטוי בניצחון הגדול על ראפיד וינה, אך לאחר שהביסו 0:4 את מכבי אחי נצרת, במועדון דיברו בעיקר על כך שעכשיו מתחילה הקבוצה להראות את היכולת עליה דיברו בקיץ. עם כל הכבוד למשחק מול אחי נצרת, משריקת הסיום אצל האדומים חושבים רק על דבר אחד - הדרבי. ראשית בקבוצה הצהירו כי אזלו כל הכרטיסים לקראת הקרב העירוני, וביקשו להודיע כי לא תתאפשר כניסה של אוהדי מכבי תל אביב לשער 13.

"סוף סוף יש דרבי שהוא לא רק על היריבות בין שני המועדונים, אלא גם יכול להשפיע לאן פני הקבוצות לאחריו", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "אם נציג את אותה יכולת של שני המשחקים האחרונים, אין למכבי תל אביב סיכוי לעצור אותנו". בקבוצה מקווים כי הניצחון בדרבי יהיה הניצחון הראשון שלהם במשחק בית העונה.

מי שעדיין בספק למשחק הוא אביחי ידין, שמתח אתמול את שריר הארבע ראשי בירך. הקשר יעבור ביום שלישי אולטרה סאונד, ורק לאחר מכן תתברר חומרת הפציעה. למרות זאת בהפועל תל אביב אופטימיים ומאמינים כי השחקן יוכל לקחת חלק במשחק. הקבוצה תערוך היום בצהריים משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון.

אוהדי הפועל תל אביב יכולים להיות רגועים. גילי ורמוט ואיתי שכטר, שנמצאים בכושר מצוין, יישארו לפחות עד תום העונה בקבוצה, זאת אם לא תהיה קבוצה מאירופה שתהיה מכונה לשלם על השניים מאות אלפי דולרים לפחות. לשני השחקנים אין סעיף יציאה באמצע העונה ושניהם נחושים לסיים את העונה בהפועל תל אביב, ואם אפשר גם לקחת איתה את האליפות.

ורמוט שכבר מתחילת העונה מקבל שבחים על היכולת הגבוה שנמצא בה, אמר לסוכניו בימים האחרונים כי הוא רוצה לסיים את העונה בהפועל תל אביב ורק לאחר מכן ינסה את מזלו באירופה. גם לחבריו בקבוצה אמר: "הכי חשוב לי קודם זה להביא אליפות לקבוצה ואחר כך לחשוב על חו"ל". למרות שאתמול שכטר הוא זה שגנב את ההצגה על המגרש עם צמד נוסף, ורמוט הוא זה שקיבל את החיבוק והמחמאות מגוטמן עם הירידה לספסל לקראת סיום המשחק.

גם בגזרת שכטר האדומים אמורים להיות רגועים. מקורבים לחלוץ שנמצא בכושר הטוב בחייו בשבועות האחרונים, ממליצים לו להישאר עד תום העונה הנוכחית לפחות בבלומפילד ואז להתחיל ולחפש קבוצה באירופה. אגב, בקבוצה לא מפסיקים להתפעל מהשניים: "לא מספיק שהם לא עוזבים אחד מחוץ למגרש, יש ביניהם הבנה עיוורת כמעט על הדשא", אמר אחד האדומים. "לכולם קל יותר בזכותם כי הם פותחים את הגנות עם היכולת האישית שלהם, ואם אחד מהשחקנים במגרש עושה תנועה חכמה, הם כבר דואגים לתת לו את הכדור במצב של כיבוש כמעט בטוח. אין הגנות בארץ שיכולות לעצור אותם ובטח לא זאת של מכבי תל אביב. אנחנו רק מקווים שבשבוע הבא הם יהיו לפחות באותה יכולת שהם נמצאים בה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully