וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הביאו את הפיליז

26.10.2009 / 7:07

אנדי פטיט סחב את היאנקיז לניצחון 2:5 על האיינג'לס, ניו יורק עלתה לראשונה מ-2003 לוורלד סירייס, שם מחכה לה פילדלפיה

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 2:5

מנצח: אנדי פטיט. מפסיד: ג'ו סונדרס. שמירה: מריאנו ריברה

זה היה לילה לחגוג אותו. "אני מרגיש כמו ילד בן 10", אמר אלכס רודריגז בסיום, ולא בכדי. מאז שרודריגז הגיע לניו יורק, היאנקיז לא טעמו וורלד סירייס. עכשיו תהיה להם הזדמנות, כשבלילה שבין רביעי לחמישי הם יארחו את קליף לי ופילדלפיה פיליז, האלופה המכהנת, לסדרה שתקבע מי הטובה מכולן.

משחק מספר 6 נדחה ביממה ויצר לא מעט לחצים אצל הפסים. לו היו מפסידים, היה סי.סי. סבאת'יה עולה הלילה למשחק 7 ובכך מחמיץ את שני המשחקים הראשונים בגמר. אבל אנדי פטיט דאג לעשות סדר, עם הופעה של 6.1 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים. גם פיגור 1:0 באינינג השלישי לא הלחיץ את הפסים, כשג'וני דיימון רשם סינגל בן שתי ריצות ברביעי ורודריגז הולך על בסיסים מלאים. במצב של 1:3 באינינג הזה הוצא ג'ו סונדרס האורח מהמשחק, והיה ברור שהיאנקיז מרגישים טוב. למרות צמצום ל-3:2 באינינג השמיני, בתחתית האינינג שוב לכדה הגנת האיינג'לס, שהייתה שערורייתית לכל אורך הסדרה, את עצמה, היאנקיז רשמו עוד שתי ריצות ומריאנו ריברה שם חותמת סופית.

עכשיו מועדות הפנים לפילדלפיה, שכאמור תעלה בלילה שבין רביעי לחמישי עם קליף לי להתעמת עם סבאת'יה. "כרגע אנחנו מנסים ליהנות", אמר דרק ג'יטר, "אנחנו מקווים לעוד סדרה אחת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully