וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "יש לנו חוב בכל הקשור לליגה"

25.10.2009 / 22:35

מאמן הפועל ת"א התייחס לפתיחת העונה המגומגמת אחרי הניצחון 0:4 על אחי נצרת. מחפוד: "אלו הבדלי הרמות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי מחצית ראשונה שקולה עם יתרון קל שהתבטא ב-0:1 לזכותה, שטפה הערב (ראשון) הפועל תל אביב את המגרש בעילוט, כבשה שלושה שערים נוספים וסיימה את המשחק של נגד אחי נצרת במחזור השביעי של ליגת העל עם ניצחון גדול 0:4.

"יש לנו חוב גדול כלפי עצמנו בכל מה שקשור לליגה", התייחס המאמן אלי גוטמן לאיבוד הנקודות של האדומים במחזורים הקודמים, "משחקים מהסוג הזה יכולים להתפתח קשה ויכולים להתפתח כמו היום. השחקנים באו היום נחושים ומרוכזים, לא יכולנו להרשות לעצמינו לא לחזור עם ניצחון היום".

אביחי ידין ,שהוחלף במהלך המחצית הראשונה על ידי זוראב מנטשאשווילי בגלל פציעה, סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי והוא יעבור בדיקת אולטראסאונד ביום שלישי, שתקבע את חומרת הפציעה. כרגע שיתופו של ידין בדרבי מוטל בספק.

יריבתה הקודמת והבאה של הפועל בליגה האירופאית, ראפיד וינה, הביסה היום את מאטרסבורג 0:4 במחזור ה-12 בליגה האוסטרית. סלטיק ניצחה את המילטון 1:2 במחזור ה-9 בסקוטלנד משערים של שון מאלוני וסקוט מקדונלד ואילו המבורג נפרדה משאלקה בתיקו 3:3 בגרמניה.

חלק מהאוהדים האדומים שליוו את הקבוצה לעילוט שרו שירים בגנותו של מנהל מכבי תל אביב בכדורסל לשעבר, מוני פנאן, שהתאבד בשבוע שעבר. בנוסף הם תלו שלט בו נכתב "סוף גנב לתלייה".

נאתכו: "מכבי יבואו לנצח וזה יקל עלינו"

גיבור הניצחון האדום היה שוב איתי שכטר, שכבש צמד ובישל שער נוסף והוא אמר אחרי המשחק: "אני חייב להמשיך ביכולת שלי. באנו אחרי משחק שאחריו היינו חייבים לרדת לקרקע ועשינו את זה עם הניצחון. אני עובד קשה, מאושר ושמח במועדון הזה".

"המחצית הראשונה הייתה די שקולה והגול הראשון היה בכלל מכדור חופשי, אחרי שהבקענו את השני והשלישי במחצית השנייה, היה הרבה יותר קל", אמר ביברס נתאכו, שבישל את השער הראשון לאיתי שכטר, "אחי קבוצה טובה, אבל ידענו לעשות את המשחק הזה קל. אם היינו מפסידים הניצחון על ראפיד וינה לא היה נותן לנו כלום. היכולת הזו צריכה להספיק לנו בשביל להביא נקודות מול מכבי, אבל נצטרך לבוא מרוכזים. בבית בדרך כלל מסתגרים נגדנו ובגלל זה בחוץ אנחנו מצליחים יותר, אבל מכבי יבואו לנצח ומבהחינה הזו זה יקל עלינו".

בצד השני, אלי מחפוד היה מאוכזב מהתוצאה, אבל נשאר ריאלי: "במחצית הראשונה נראינו לא רע, אבל זה לא מספיק. ראיתי את הפועל תל אביב ביום חמישי ולא מצאתי אצלה נקודות תורפה. ניסינו, השתדלנו, רצינו, אבל כנראה שההבדלים יותר מדי גדולים וראינו את זה בתוצאה. חבל על ההתפרקות, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולאסוף נקודות".

תומר חמד הוסיף: "אם מסתכלים על התוצאה בסוף אפשר להגיד שרק התוצאה משפילה. קיבלנו גולים מחוסר ריכוז. במחצית אלי אמר לנו שרנחנו נותנים להם יותר מדי כבוד, אבל ספגנו שני שערים מהירים והתפרקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully