וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "רוצים להוכיח שאנחנו קבוצה שנלחמת על התואר"

דור בלך

25.10.2009 / 13:04

בית"ר ירושלים מתכוננת לאתגר מול מכבי חיפה, גרשון שולח עקיצה: "הם במאזן מושלם בליגה גם בגלל סדר המשחקים הנוח"

ברני ארדוב

לאחר שניצחה את בני יהודה ת"א בשבוע שעבר תנסה מחר (שני) בית"ר ירושלים לתת הצהרת כוונות נוספת בדמות ניצחון על המוליכה מכבי חיפה. בבירה מאמינים כי הפסד או ניצחון לא יקבע את גורל העונה עקב קיצוץ הנקודות בחצי בסיבוב השלישי, אך מבינים כי פער של עשר נקודות, שיפתח במידה שיפסידו מחר (שני, 20:00, ערוץ 1), יהיה משמעותי מאוד.

"זה נשמע מוזר בגלל שאנו רק בתחילת העונה, אבל זה באמת משחק מאוד חשוב", הודה בלם הקבוצה שמעון גרשון. " למרות שבכל מקרה יש צימצום בסיבוב השלישי אנחנו מקווים לצמצם את הפער כבר מחר".

"מכבי חיפה נמצאים בכושר מעולה, אבל צריך לזכור שהיה להם סדר משחקים די קל. הגירוי שיש להם בליגת האלופות גורם להם להיות מאוד חדים", התייחס הבלם ליריבה וחזר להתייחס לקבוצתו. "מבחינתנו אנחנו צריכים להוכיח לעצמנו שאנחנו קבוצה שיכולה להתמודד על התואר. אנחנו לא מרגישים שאנחנו מגיעים כאנדרדוג לקרית אליעזר. בכל המשחקים בינינו בתקופה האחרונה הם היו בכושר יותר טוב, אבל ידענו לייצר משחק טוב".

לאחר המשחק הקשה מחר, צפויה בית"ר לצאת לרצף משחקים קלים יחסית נגד הפועל חיפה, מכבי נתניה, הפועל עכו, מ.ס אשדוד, הפועל רעננה, מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן, ולכן הם מאמינים כי ניצחון מחר יבטיח צמצום גדול עוד יותר של הפער בעתיד הקרוב.

שום: "שם המשחק הוא מלחמה ספורטיבית"

יצחק שום תרגל במהלך השבוע מספר הרכבים, כשההתלבטות היחידה מבחינתו היא שילובו של ג'וניור ויסה ובמקום מי. נכון לעכשיו נראה כי ויסה יפתח על חשבון עמית בן שושן, אך על הדבר יחליט המאמן רק סמוך לשעת המשחק. פרט לכך לא צפויים שינויים כשאריאל הרוש ימשיך בשער, שמעון גרשון ואריק בנאדו בהגנה, אבי ריקן וחן עזריאל באגפים, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד ועמית בן שושן בקישור וברק יצחקי בחוד.

"אתם כבר מכירים את מכבי חיפה ואני לא צריך לדבר יותר מדי לפני משחק כזה", הסביר שום לשחקניו באסיפה המסכמת והתמקד בקבוצתו שמציגה באופן קבוע העונה יכולת טובה יותר במחצית השנייה. "אני רק מבקש מכם להיות במשחק החל מהדקה הראשונה, אסור לנו להתעורר בחצי השני – אנחנו צריכים להיות במשחק מהרגע הראשון שלו. שם המשחק הוא מלחמה ספורטיבית, לרוץ הרבה, לרצות הרבה, נחישות ולשחק כדורגל. אתם צריכים להעביר את מה שאני רואה כאן באימונים למשחק מחר ולא ההפך".

הרכב משוער: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, ג'וניור ויסה (עמית בן שושן), טוטו תמוז, ברק יצחקי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully