וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "שחקנים לא בפוקוס, לא יודעים שיש משחק חשוב"

25.10.2009 / 12:27

מאמן מכבי חיפה דרבן את שחקניו לקראת בית"ר, תרגל מצבים נייחים בהתקפה ואמר: "בית"ר לא יובנטוס בהגנה, נפתיע אותם"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, כינס היום (ראשון) אסיפה לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים, לאחריה אמרו שחקנים כי "הוא מנסה להוריד אותנו לקרקע". אלישע פתח את האסיפה והתייחס למשחק מול בית"ר ירושלים. "אנחנו מכירים אותם, אין להם הגנה כמו של יובנטוס, לא אותו משחק ראש. אנחנו יכולים לנצל את המצבים הנייחים. בהתקפה, לעומת זאת. צריך להיזהר מהם".

לוי תרגל מצבים נייחים בהתקפה במהלך האימון ושם על זה את הדגש לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להמשיך לקיים את האיזון בין ליגת האלופות לליגה", העיר לוי, והוסיף עוד משפט שהפתיע את השחקנים: "אני רוצה להעיר משהו. אני רואה כאן שחקנים שלא בפוקוס, שלא יודעים שיש לנו משחק חשוב מחר".

המאמן ערך משחקון פנימי בו שיחקו תשעה שחקנים מול עשרה. בהרכב אחד שיחקו שחקני ההגנה שפתחו מול יובנטוס כשהקשרים היו בירם כיאל, יניב קטן וג'ון קולמה. ולדימיר דבאלישווילי פתח בחוד. בהרכב השני שיחקו שחקני ההגנה המחליפים וכן ליאור רפאלוב, טיאגו דוטרה, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר ושלומי ארבייטמן. נראה כי שני השחקנים שחסרים להשלמת הפאזל בהרכב יהיו גדיר ובוקולי. ישראל זגורי שלא צפוי להיכלל בסגל וכן המגן טאלב טוואטחה ערכו אימון שחרור מכיוון ששיחקו אתמול עם קבוצת הנוער.

לוי לא מודאג מרפאלוב

הקשר אייל גולסה היה היחיד שלא התאמן והוא לא ייכלל בסגל למשחק. עוד לפני האימון אמר לוי במסיבת העיתונאים השבועית: "בין חיפה לירושלים יש יריבות ספורטיבית גדולה, אנחנו צריכים לבוא מוכנים פיזית ומנטלית כדי להשיג שלוש נקודות". לוי התייחס ליכולת של ליאור רפאלוב שאותו החליף מול יובנטוס: "אני לא מודאג מכושר המשחק שלו אבל אני ער למה שקורה. לכל שחקן יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. זה קרה גם לדבאלישווילי ונעזור לו לצאת מהתקופה הזאת. זה יכול לקרות מפציעה, מזל רע או ירידה בכושר הפיזי".

על ישראל זגורי הוסיף המאמן: "מי שראה אותו מקרוב יודע שזה לא מקרי שהוא בא ועושה את העבודה. בצורה הזאת הרווחנו שחקנים כמו גולסה וגדיר".

כ-1,500 כרטיסים בלבד נותרו למשחק ונראה כי עוד היום יימכרו רובם, מה שאומר שהקופות בקריית אליעזר עשויות להישאר סגורות מחר.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully