וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי לבן חיים: "אתה לא מסוגל לשחק, איך אתה נראה?"

24.10.2009 / 22:48

מאמן מכבי פ"ת פתח פה על החלוץ, הפעם לעיני השחקנים שהתלוננו שלא עשה הגנה. גורם בקבוצה: "רוני עלה עם לוחמים"

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, העביר בסיום המשחק ביקורת נוקבת על החלוץ טל בן חיים לעיני השחקנים, במה שהוגדר על ידם כ"אחת הביקורות הקשות ששחקן סופג העונה מהמאמן". לוי שנכנס עצבני לחדר ההלבשה בסיום העיר לבן חיים על צורת המשחק שלו. "אתה בכלל לא מסוגל לשחק, תראה איך אתה נראה", אמר לו המאמן. "אתה לא רץ, לא נלחם. כלום". שחקנים סיפרו כי בן חיים לא נראה מופתע מהביקורת שהעביר עליו המאמן וכמה מהם העידו כי התלוננו לאחרונה בפני גורמים בקבוצה על כך שבן חיים, עומר דמארי והקשר דני פרדה לא עושים מספיק הגנה ולא מתאמצים מספיק. זהו למעשה העימות השלישי שמתפתח בין רוני לוי לבן חיים.

בקבוצה היו מרוצים דווקא מהתיקו שהושג באשדוד. שחקנים אמרו כי "שלטנו עליהם כל המשחק וספגנו שער טיפשי". פרדה, דמארי ובן חיים, אגב, פתחו את המשחק על הספסל. גורם בקבוצה הסביר כי: "רוני עלה הפעם עם חבורת לוחמים, לכן גם חלק מהילדים ישבו על הספסל. אם הקבוצה תמשיך ככה, יגיעו גם הנקודות".

בסיום המשחק לא נכנס עמוס לוזון לחדר ההלבשה, זאת בניגוד לאימון המסכם של הקבוצה לאחריו החליט לאחר זמן ממושך בו שתק לפתוח את הפה על השחקנים. כזכור, לוזון אמר להם באסיפה המסכמת: "אתם חבורה של אפסים, חסרי כבוד. חשבתם שאחליף אלף מאמנים? אתכם אשלח הביתה", ואיים לקנוס אותם בשלוש נקודות נוספות אם יפסידו. שחקנים אמרו בסיום: "כנראה ששחקנים פה לקחו את דבריו לתשומת לבם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully