וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הפועל ת"א: עכשיו נותר לנחות בליגה

אחרי החגיגות, האדומים מחפשים לחזור לעצמם בליגה (20:10, ספ' 1), גוטמן מתלבט בין מנטשאשווילי לנאתכו. הדרבי בראשון

אחרי התצוגה היוצאת דופן בבלומפילד בחמישי האחרון נגד ראפיד וינה, הפועל תל אביב תנסה לעמוד באותו קצב גם מחר (ראשון, 20:10, ספורט 1) מול מכבי אחי נצרת בליגה, במטרה לצמצם את הפערים מהצמרת. אם מסתכלים על מאזן החוץ של האדומים העונה, אפשר להבין מדוע הם אופטימיים כל כך. שבע מתוך תשע הנקודות של הפועל תל אביב הושגו בחוץ, כשהיא מבקיעה שישה שערים וסופגת אחד.

עוד לפני האימון המסכם היום דיבר המאמן, אלי גוטמן, עם שחקניו במטרה להורידם לקרקע אחרי התצוגה הנפלאה מול האוסטרים. "אחרי היכולת ביום חמישי אסור לחזור אחורה", אמר גוטמן. "נצרת תרצה לנצח בבית ואנחנו צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים למשחק". אחד השחקנים הוסיף: "כולנו מבינים שהיכולת באירופה לא נותנת לנו כלום בליגה. אף אחד לא מזלזל בנצרת. אם גם מחר לא נצליח לנצח זו כבר תהיה בעיה אמיתית להיצמד בהמשך העונה למכבי חיפה".

גוטמן עדיין מתלבט אם לעלות מחר עם ההרכב הרגיל של הפועל לאורך העונה או להמשיך ולתת לזוראב מנטשאשווילי, שהצטיין ביום חמישי, קרדיט בהרכב על חשבון ביברס נאתכו. בינתיים גוטמן מתלבט בין השניים, אבל מה שבטוח הוא שוואליד באדיר יחזור למרכז ההגנה בעוד אביחי ידין ישוב לקישור.

ביום ראשון החלה מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי. שערים 8 ו-11 יוקצו לאוהדי מכבי וכל השאר יוקצו לאוהדי הפועל. הדרבי ייערך ביום ראשון (19:00) והוא ישודר בערוץ 1, וזאת כדי לסייע להפועל תל אביב במשחקה באירופה ביום חמישי. בהודעה שפרסמה ההתאחדות נמסר: "בכדי לסייע להפועל תל אביב בהכנותיה למשחק בליגה האירופית נגד ראפיד וינה, נענתה ההתאחדות לכדורגל לבקשת הקבוצה ושיבצה את הדרבי נגד מכבי תל אביב במחזור השמיני של ליגת הטוטו ליום ראשון, וזאת בתיאום ובסיוע הערוץ הראשון ומועצמת ההימורים".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו (זוראב מנטשאשווילי), גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, סמואל יבואה.

נצרת: בעקבות הניצחון הרביעי ברציפות

לאחר שבוע רווי בבלאגן נצרת תנסה לנצח בפעם הרביעית ברציפות העונה ולהידבק לחבורת הצמרת. אלא שלא בטוח שזה יהיה כל כך קל לאור מצב רוחם השפוף של השחקנים, שלא קיבלו משכורות מזה כחודשיים ואף השביתו את אימון יום חמישי במחאה. אתמול כבר שבו השחקנים לאימונים וגם היום התאמנו כשברקע ההנחה שניצחון נוסף יביא לתשלום המשכורות בשבוע הבא.

בצד המקצועי תחסר נצרת את יקיר שינה, שעבר ניתוח לשיקום רצועות הברך וייעדר כארבע חודשים. מנגד, לראשונה העונה, ישתפו פעולה בליגה מרק גורמן ואריק אקוטו ובנצרת מקווים כי הצמד יצליחו לייצב את ההגנה. פרט לכך צפוי אלי מחפוד להמשיך לתת אמון בהרכב שניצח בשלושת המחזורים האחרונים כשרוסלאן ניגמטולין הוותיק יפתח בשער, ובאגפים ישחקו ווהאב ברכאת ולואב כיאל.

בקישור ימשיכו מג'ד יונס, מייקל טוקורה ויניב לוזון כשבחוד ימשיכו הטריו ההתקפי איב ג'ידה, צ'ם נטויה ותומר חמד. מהראן לאלה, ששיחק בנצרת עד העונה שעברה, יזכה לזר פרחים מאוהדי הקבוצה.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין, לואב כיאל, אריק אקוטו, מרק גורמן, ווהאב ברכאת, מג'ד יונס, מייקל טוקורה, יניב לוזון, איב ג'ידה, צ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully