וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראון: "שילמנו בשתי נקודות חשובות"

24.10.2009 / 20:49

מאמן הפועל פ"ת היה מאוכזב מאוד מה-1:1 הביתי נגד הפועל עכו. בשירו כבש עבור המקומיים, סימנטוב השווה בפנדל

הפועל פתח תקוה והפועל עכו נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 שהותיר את שתיהן בעיקר מאוכזבות. עדיין ללא מאמנה המורחק דני ניראון ניסתה פתח תקוה להמשיך את התנופה מהניצחון על הפועל חיפה מהשבוע שעבר ולהתברג סוף סוף בחלק העליון של הטבלה, אבל סדרה של החמצות היו בעורכיה ובסיום היא נאלצה להסתפק בנקודה בלבד.

בעכו עדיין מחפשים נואשות ניצחון ראשון בליגת העל אחרי שבעה מחזורים, בהם כבשה העולה החדשה ארבעה שערים בלבד. הפעם הצליחו שחקניו של ירון הוכנבוים לעמוד בלחץ הפתח תקוואי הכבד במחצית הראשונה אך נכנעו בדקה ה-29 לנגיחה של עוסמאן באשירו. למזלם כעבור שתי דקות בלבד הם זכו לפנדל אחרי הכשלה של גל כהן על עבדול עזיז, ושחר סימנטוב איזן מהנקודה הלבנה.

דקה 11 - אלנתן סלמי קיבל כדור בצד שמאל והעביר כדור רוחב לעוסמאן בשירו שניצב חמישה מטרים מהשער אך לא הצליח להגיע לכדור.

דקה 17 - סלמי שוב הגיע לעמדה טובה בקצה הרחבה והימר הפעם על בעיטה אלכסונית, אך מצא רק את הקורה הימנית של השער.

דקה 21 - חילופי מסירות בין בשירו לסלמי על סף הרחבה הסתיימו בבעיטה חלשה של בשירו לידיים של גורש.

דקה 29 - גול! פתח תקוה פרצה את הסכר כשקרן של גיא צרפתי הגיע לבשירו שנגח מצוין פנימה - 0:1 לפתח תקוה.

דקה 31 - גול! עכו הגיבה במהירות אחרי שעבדול עזיז הוכשל ברחבה על ידי גל כהן, ושחר סימנטוב שניגש לבעוט את הפנדל ושלח אותו לפינה הימנית של שניר דורי - 1:1.

דקה 60 - פתח תקוה הייתה קרובה לחזור להוביל כשעידן סרור בעט טיל מ-20 מטרים שנבלם בקורת השער.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, אודי חנון, גל כהן, ג'ורג' גברו; קובי דג'אני, עידן סרור (היימאן אבו סאלח 65), איאד חטובא (אסי בוזגלו 82), גיא צרפתי (שחר בלילטי 73); עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש; ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין (ליעד אלמליח 52), ג'וני טננבוים, אדק מ'בה (רון בן נחום 76), שחר סימנטוב; רועי דיין (אושרי גיטא 61), עומאר עבדול עזיז.

בפ"ת מאוכזבים, בעכו הרבה פחות

"בסך הכל היו לנו דקות טובות במשחק, אבל לא ניצלנו את מצבי ההבקעה וחבל. אחרי הגול היינו צריכים להיות יותר ממוקדים", אמר אחרי המשחק מאמן פתח תקוה, דני ניראון, "עכו לא קבוצה של פראיירים, אלא קבוצה שיודעת להקשות על היריב. אנחנו מאוכזבים מאוד. שילמנו בשתי נקודות חשובות, למרות שאני חושב שבשלבים מסוימים הצגנו כדורגל יותר טוב מבשבוע שעבר (הקבוצה ניצחה 3:2 את הפועל חיפה, א"י). עכו היו מסוכנים בעיקר מבחינת המצבים הנייחים. ברור לי שאנחנו צריכים להיות משכנעים כדי לרצות את הקהל".

גיא צרפתי: הוסיף: "הקבוצה בנויה מלא מעט שחקנים חדשים שלא היו בהכנה ולכן לוקח לנו זמן להתחבר. שלושה משחקים לא הפסדנו. עובדה שגם מכבי תל אביב התקשתה מול עכו וגם מכבי חיפה הגדולה שמשחקת בצ'מפיונס התקשתה לנצח אותה, אז מי אנחנו שנבוא בטענות? זה היה משחק שקול".

מאמן עכו, ירון הוכנבוים, אמר אחרי המשחק: "לא היינו ראויים לניצחון, אבל תיקו זה יותר טוב מכלום. גם בעונה שעברה אף אחד לא האמין שנישאר בליגה, אבל עלינו מהמקום השני. הדבר יחיד שאנחנו צריכים עכשיו הוא להיות מרוכזים לקראת המשחק מול בני יהודה. אני יכול להבטיח שהפועל עכו תשחק בעונת 2010/11 בליגת העל".

על העובדה שקבוצתו כמעט ולא הגיעה למצבים אמר הוכנבוים: "שיחקנו עם שני חלוצים ושני קשרים התקפיים. רצינו אבל לא היינו מספיק טובים. לאור היכולת אני מרוצה מהתיקו, למרות שבאנו לשחק על ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully