וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "בחשנו בנושא הזה יותר מדי"

איתן נוח

24.10.2009 / 19:53

במכבי ת"א ניסו לשים בצד באימון את פרשת פנאן ולהתרכז בחיפה. מזרחי ופדרמן הגיעו לתחילתו. פישר: "אנו מרוכזים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במכבי תל אביב מנסים להתרגל לבלגאן שנוצר מסביבם במהלך השבוע האחרון. המסע בארצות הברית הסתיים, אבל לא פחות חשוב מכך הפרידה ממוני פנאן, שהתאבד השבוע ופתחה לא מעט תהיות סביב התנהלותו של מנהל הקבוצה המיתולוגי גרמה לביקורות ושאלות רבות סביב הקבוצה. מול כל זה יצטרכו הצהובים לפתוח מחר (ראשון) את העונה במשחק חוץ לא פשוט בכלל נגד סגנית האלופה, מכבי חיפה.

פישר: "אנחנו מרוכזים במשחק"

בקבוצה הנחו את השחקנים מראש להימנע מהתייחסויות לפרשת פנאן, שהשאלה כיצד תשפיע על הקבוצה תתגבר במהלך השבועות הקרובים. שמעון מזרחי ודייויד פדרמן, שמאז הנחיתה נמנעו מלהרחיב בהתייחסותם לפרשה, הגיעו לתחילת האימון ובכל מקרה נראה שהאווירה הקשה באימון הערב עשויה לעשות את שלה.

"אפשר להתרכז במשחק", אמר יניב גרין, שניסה להסביר בכל זאת כיצד הקבוצה שלו מתפקדת מאז התפוצצות הפרשה. "בחשנו את הסיפור הזה יותר מדי, אבל בסופו של דבר צריך להמשיך עם החיים. אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו צריכים לייצג. יש לנו מחר את המשחק הראשון בליגה. זה סוג של שחזור של הפיינל פור, רק שהקבוצות טיפה שונות ופרקינס איתנו, מה שנותן לנו יתרון. במשחק בחיפה יהיה הרבה קהל שלהם ולכן היתרון שלהם עלינו. אני מקווה שזה לא ישפיע עלינו ונהיה מרוכזים במטרה לנצח".

ד'אור פישר נמנע לגמרי להתייחס לפרשה, אבל הבהיר: "אנחנו מרוכזים במשחק. היה לנו מסע מתיש בארצות הברית. אני עדיין לא הצלחתי להתרגל לשעות. אני מתרגש מפתיחת הליגה וכבר רוצה להתחיל לשחק". על הקרב מול ג'רמי טיילר, אמר פישר: "שמעתי עליו. אני רוצה לראות מה הוא יכול לעשות. אני יודע שיש באז גדול מאוד סביבו ואני מצפה לראות מה הוא יכול לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully