וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "אולי הקהל נהנה, אבל מבחינתי זה מדאיג מאוד"

דור בלך

24.10.2009 / 19:16

מאמן הפועל ב"ש התייחס לבעיות בהגנה של קבוצתו, שסיימה ב-2:2 אצל נתניה. עטר: "התוצאה משקפת את מה שהיה במגרש"

זה כבר לא סוד שלהפועל באר שבע יש קבוצה די משוגעת מבחינת המערכים שלה. ההתקפה נחשבת למאיימת והקבוצה כבשה כבר 11 שערים, לא פחות מהפועל תל אביב, בית"ר ירושלים וממכבי תל אביב, אבל מנגד אין קבוצה שסופגת יותר ממנה. 16 שערים ספגה ההגנה של הקבוצה, שמקדימה בהרבה את כל קבוצות הליגה.

גם הערב (שבת) המגמה הזו נמשכה כשבאר שבע, שפיגרה 2:0 מול מכבי נתניה, ספגה שני שערים נוספים, אבל ההתקפה עבדה קשה וחילצה 2:2 בדרך לתוצאת תיקו שנייה העונה. בנתניה, לעומת זאת, נמשכת מגמת ההשתפרות והקבוצה אספה נקודה שלא מוסיפה לה הרבה במאבקה להגיע לחלק העליון של הטבלה, אבל מאפשרת לה עוד מעט נשימה לקראת חלון ההעברות בינואר, אז אמורה הקבוצה להתחזק.

עזורי: "כדורגל זה לא רק התקפה"

"אני מאחל לכל מאמן בארץ שיהיו לו את כמות המצבים שהקבוצה שלי מגיעה", אמר גיא עזורי, מאמן הפועל באר שבע, בסיום המשחק. "למרות זאת, זה לא מנחם אותי. זה מתסכל אותי שאנחנו מגיעים להרבה מאוד מצבים ופשוט בגלל חוסר ריכוז אנחנו מחמיצים. יש לנו גם בעיה במשחק ההגנה וזה בגלל האוריינטציה ההתקפית של הקבוצה. זו בעיה שאני מודע לה. זו קבוצה שאתה לא יודע מה אתה מקבל ממנה לפני המשחק. אולי הקהל נהנה, אבל מבחינתי כמאמן זה מדאיג מאוד".

מבחינת הדברים החיוביים שלוקח עימו עזורי, אמר המאמן: "אני לוקח כנקודה חיובית גם את החזרה מ-2:0 וכמובן את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם". על העובדה שלרביבו נגמר האוויר אחרי 70 דקות, אמר: "דוד היה היום חם וחשבתי שבמהלך אחד הוא יכול לגמור את המשחק. זה נכון שלא היה לו אוויר, אבל יש לנו סגל קצר מאוד. נהיה חייבים להתחזק. עשיתי חילוף טקטי ומבחינה הגנתית במחצית השנייה נראינו טוב יותר. כדורגל זה לא רק התקפה".

טברטקו קאלה: "כשאני נזכר כמה הזדמנויות החמצנו, אני לא מרוצה מהתוצאה. פתחנו רע מאוד, אבל אחרי שני השערים שספגנו, התחלנו לשחק ולהילחם. ניסיתי לעשות את המקסימום, אבל זה לא הצליח. בשער הראשון אחמד סבע הגיע בקלות רבה מדי ובעט בצורה מוזרה. מגיע כל הכבוד לרביד גזל על השער השני. אני לא ראיתי את הכדור, שעבר בין שחקנים, ואז כבר היה מאוחר מדי".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר בסיום: "הובלנו 0:2 ובאר שבע נכנסה למשחק, הניעה את הכדור ויש לה חלק התקפי מצוין. יש להם ארבעה שחקנים מאוד התקפיים. לדוד רביבו יש סגנון משחק שהוא נתקע בקו וכל הכדורים מגיעים אליו. אני לא יכול ללכת על משחק של שמירות אישיות. צריך לדעת לקבל אותו כקבוצה. בסך הכל היה משחק מצוין. אין מה לעשות, שמטנו יתרון. שתי הקבוצות הגיעו למצבים וזה משקף את מה שהיה במגרש".

רביד גזל, שכבש את השער השני למכבי נתניה בבעיטה מרהיבה, אמר: "אחרי שמובילים זה מאכזב מאוד לא לנצח. במקום שנקבל ביטחון ספגנו ממצבים נייחים, ונצטרך לעבוד על זה. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה מול מכבי חיפה שהיא הקבוצה הכי טובה בארץ. כל משחק הוא מלחמה בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully