וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "אין לנו מטרות אלא לחזור ולהציג כדורגל חיובי"

24.10.2009 / 20:50

מאמנה החדש של בני סכנין היה מסופק מה-1:1 עם רעננה: "יש פה בסיס טוב". אלי כהן: "מול מכבי פ"ת תהיה לנו מלחמת עולם"

יותם רונן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

בני סכנין והפועל רעננה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במחזור השביעי של ליגת העל. סכנין הגיעה למשחק עם מאמן חדש על הקווים - מרקו בלבול שעזב השבוע את עמדת עוזר המאמן במכבי תל אביב לטובת קדמת הבמה בדוחא. אחרי תבוסה להפועל חיפה ותיקו בלבד מול הפועל עכו, קיוו בסכנין שהמפגש הבא מול עולה חדשה כבר יסתיים בניצחון. רעננה הצנועה והחלשה התייצבה באצטדיון כשברשותה שתי נקודות בלבד ולכן למרות התקופה הלא טובה של יריבתה, עדיין לבשה את תלבושת האנדרדוג והנקודה איתה היא חזרה הביתה, היא בוודאי לא בגדר תוצאה מאכזבת מדי.

סכנין הגיעה ליותר הזדמנויות ואף עלתה ליתרון בדקה ה-10 אחרי נגיחה של קאדו, אבל בהמשך החמיצה, אפשרה לרעננה לשוב למשחק ותשע דקות למחצית האורחים הצליחו לנצל את זה כדי להשוות מרגלי כריסטיאנו דוס סנטוס. המשחק השקול נמשך גם במחצית השנייה, כשסכנין מסכנת קצת יותר את השער של יריבתה, אלא שאף אחת מהקבוצות לא מצאה את הרשת בפעם השנייה. בשבוע הבא בלבול ושחקניו יוצאים למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן בעוד רעננה תארח את הפועל פתח תקוה, אולי שם אחת מהן כבר תמצא יותר מנקודה בודדת.

בסיום המשחק, כשהאוטובוס של הפועל רעננה עשה דרכו בחזרה לעיר, נתקלו בדרך בתאונת דרכים שהייתה במשגב. יושבי האוטובוס הגיעו למקום ועזרו לפנות את הפצועים.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! עבאס סואן קיבל כדור אחרי קרן קצרה והעלה לרחבה, קאדו הגיע ראשון ונגח פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 20: סואן בעט כדור חזק מכ-20 מטרים, סמדג'ה הצליח להגיע לכדור שחלף מעט מעל המשקוף ויצא לקרן.

דקה 30: סואן מכניס כדור לאחמד קאסום בתוך הרחבה, האחרון התגבר על שחקן הגנה, אבל מול סמדג'ה בעט החוצה.

דקה 33: סטיבן כהן קיבל כדור מחוץ לרחבת סכנין ובעט סמוך לקורה של מאיר כהן.

דקה 36: גול! כריסטיאנו דוס סנטוס הגיע ראשון לריבאונד שהגיע אחרי כדור חופשי והפציץ לרשת העליונה. 1:1.

דקה 53: מהראן אבו ריא הגביה כדור מצד שמאל, חאמד גנאים נגח וסמדג'ה עצר בקושי.

דקה 64: דודו ביטון חטף כדור מבאסם גנאים במחצית המגרש של סכנין ושלח את רז כהן לרחבה, אבל האחרון בעט החוצה.

דקה 72: קאדו קיבל כדור גבוה, עצר על החזה ובעט בחצי מספרת מחוץ לרחבה, החוצה.

דקה 82: עובד הרים קרן לרחבה, הכדור טייל לרוחב השער וטל חן פיספס אותו במעט.

דקה 90+3: סמדג'ה השמיט כדור בתוך רחבת החמש, קאדו ניסה להשתלט, אבל השוער התעשת ובלם את הניסיון של הברזילאי.

בני סכנין: מאיר כהן, באסם גנאים, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חאלד חלאיילה (ראובן עובד, 81), אחמד קאסום (שריף יעקובו, 67), ג'קו ערפאת (חאמד גנאים, 40), קאדו.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה, איתי טואף, אבי סופר, חיים פונטרומולי, גיל קופר (גיא כוואז, 81), איתי אלקסלסי, רז כהן, סטיבן כהן (ארמנדו לסקאנו, 69), דודו ביטון (לירה, 89), כריסטיאנו דוס סנטוס.

מרקו בלבול אופטימי לגבי ההמשך

למרות חילופי המאמנים בסכנין וקבלת הפנים החמה מצד האוהדים באמצע השבוע, למשחק הערב מעט מאוד אוהדים טרחו להגיע, ואלה שכן הגיעו שרקו בוז בסיום כנגד ההנהלה. מאמנה החדש של הקבוצה, מרקו בלבול, אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מהמחוייבות של השחקנים אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. אמרתי לשחקנים לפני המשחק כי ניצחון מול רעננה זה הלחם שלנו, אבל גם כשהייתי במכבי תל אביב לא הצלחנו לא לנצח את עכו בבית, כך שאין משחקים קלים בליגה הזו. אנחנו חייבים להשתפר בחלק הקדמי, אבל בסך הכל יש פה בסיס טוב שעם שינוי וחיזוק קטן יכול להיות הרבה יותר טוב. כרגע אין לנו שום מטרות אלא רק לחזור ולהציג כדורגל חיובי".

מנגד, אמר מאמן הפועל רעננה, אלי כהן: "התוצאה בהחלט משקפת. סכנין פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון בצדק אחר כך אנחנו השתלטנו עליו והבקענו את השיווין". לגביי היכולת הכללית של הקבוצה אמר כהן: "אני ממש לא מרוצה, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. בתחילת העונה הצגנו יכולת הרבה יותר טובה, אבל לא השגנו נקודות והנקודה היום היתה לנו מאוד חשובה, אבל זה עדיין לא מספיק. בשבוע הבא מול הפועל פתח תקווה אנחנו חייבים לנצח, זו תהיה מלחמת עולם וניצחון שם יכול להוציא אותנו לדרך חדשה. אנחנו עדיין חייבים להשתפר ולהתחזק בשחקנים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully