וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: נראה אתכם עכשיו

24.10.2009 / 13:19

עם מאזן 0:6 ייצאו ברט פארב ומינסוטה למשחק בפיטסבורג נגד האלופה. טמפה ביי-ניו אינגלנד בלונדון, ניו אורלינס במיאמי

אחרי חמישה שבועות בינוניים, קיבלנו בשבוע החולף את התשובה לשאלה למה אנחנו כל כך אוהבים את ה-NFL, עם שני המשחקים ששודרו לנו בסדרה הראשונה. ניו אורלינס ומינסוטה הראו לנו שהן על אמת, ומי שהייתה לו סבלנות גם להחזיק מעמד וגם לראות דרך האינטרנט, צפה בדנבר מגיעה אף היא למאזן 0:6. כשהברונקוס במנוחה, הם עשויים להישאר הקבוצה היחידה ללא הפסד, מאחר שלשתיים האחרות צפוי מבחן לא פשוט.

ג'וש מקדניאלס מאמן דנבר ברונקוס. AP
נשאר לבד? נחכה ליום שני ונראה. ג'וש מקדניאלס/AP

השבוע החולף היה הגרוע ביותר של המדור העונה - 6 מ-14 ו-53 מ-90 (58.8 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות - יש לנו מנה יפה הפעם.

METV:

19:00: טמפה ביי - ניו אינגלנד (מלונדון)

22:15: דאלאס - אטלנטה

FOX:

19:00: פיטסבורג - מינסוטה

22:15: שיקגו - סינסינטי

ESPN:

2:20, בין ראשון לשני: ניו יורק ג'איינטס - אריזונה

2:30, בין שני לשלישי: וושינגטון - פילדלפיה

קארנל וויליאמס שחקן טמפה ביי באקנירס. Chris O'Meara, AP
קארנל וויליאמס וטמפה ביי יחפשו ניצחון ראשון דווקא באנגליה/AP, Chris O'Meara

לונדון ממש לא מחכה להם (שעה ראשית - 19:00)

טמפה ביי (6:0) - ניו אינגלנד (2:4)

כאילו שלבאקנירס אין מספיק בעיות, הם איבדו משחק בית אחד לטובת אירוח בוומבלי (הבא שיגיד את הביטוי המאוס "היכל הכדורגל" יעלה לגרדום בלי משפט). בשנתיים הקודמות הורגש היטב ההבדל בין איכות הדשא שמיועד למשחקי כדורגל לבין המשטחים של ה-NFL, ובשתי הקבוצות ינסו להימנע מפציעות. ניו אינגלנד חוזרת מהתבוסה 0:59 שהנחילה לטנסי, הבאקנירס כמעט יצאו עם ניצחון ביתי על קרוליינה, אבל עדיין עומדים על מאזן נקי מניצחונות. קשה לראות הפתעה מתפתחת פה.

התחזית: ניו אינגלנד


פיטסבורג (2:4) - מינסוטה (0:6)

בשבוע שעבר נזקקו הויקינגים לזרוע האימתנית של ברט פארב כדי להכניע את בולטימור ולהישאר בלתי מנוצחים, הפעם הם פוגשים את יריבתם הרצינית ביותר עד כה - האלופה מפיטסבורג. הסטילרס מאוד לא משכנעים, וגם בניצחון על קליבלנד לא נראו טוב, אלא שעם טרוי פולמאלו בהרכב ההגנה שלהם כבר מזכירה את ההגנה הסטילרית הטיפוסית. מינסוטה תיאלץ להסתדר בלי מגן הפינה הפצוע אנטואן ווינפילד.

התחזית: עץ או פלי. יצא מינסוטה


קליבלנד (5:1) - גרין ביי (2:3)

איכשהו, הפאקרס נראים פחות טובים מהמאזן שלהם. ארון רוג'רס עדיין לא הוכיח שהוא יכול לסחוב את הקבוצה על הגב, בעיקר בחוץ, גם בגלל קו התקפה רעוע שגורם להפלתו לא מעט פעמים. קליבלנד היא יריבה נוחה, אם כי עלולה להוות מוקש. דרק אנדרסון ימשיך לפתוח בבראונס, וינסה להזין את מוחמד מסאקווה, שפרץ לאחרונה והפך ליעד מספר 1 שלו.

התחזית: ניצחון לקליבלנד

ג'רד אלן שחקן מינסוטה וייקינגס מפיל את ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. AP
עדיף ליפול קצת פחות, לא? רוג'רס/AP

סט. לואיס (6:0) - אינדיאנפוליס (0:5)

כנראה שאין מפגש קצוות גדול מזה השבוע. הקולטס חוזרים מחופש כשבוב סנדרס עשוי להצטרף מחדש לשורותיהם בעמדת הסייפטי, ומנגד עומדים הראמס, שכמעט גנבו ניצחון בג'קסונוויל בשבוע שעבר, אבל עדיין נמצאים עם 0 על מאזן הניצחונות. אולי המשחק הצמוד יקנה ביטחון למארק בולג'ר, רק שמול פייטון מאנינג וכנופייתו זה נראה קצת תלוש.

התחזית: ניצחון לקולטס


יוסטון (3:3) - סן פרנסיסקו (2:3)

אחרי התבוסה הביתית לאטלנטה, הניינרס קיבלו הזדמנות לשבת בצד ולחשוב על מה שעשו עם שבוע חופש. הטקסאנס, לעומת זאת, חזרו מסינסינטי עם ניצחון נאה, שאמור לכוון אותם לעונה חיובית ראשונה בתולדותיהם. מריו וויליאמס בסימן שאלה, הסייפטי ניק פרגוסון בחוץ ביוסטון. מייקל קראבטרי יערוך את הופעת הבכורה שלו כתופס של סן פרנסיסקו.

התחזית: ניצחון לניינרס


קנזס סיטי (5:1) - סן דייגו (3:2)

הצ'יפס חזרו עם ניצחון על וושינגטון האנמית, ועשויים לגמור כבר עכשיו את העונה למי שנחשבה לקבוצה הטובה (או הפחות גרועה) בבית לפני פתיחתה. סן דייגו סובלת מיכולת חלשה, ממשחק אנמי של לדניאן טומלינסון ושון מרימן ומהרבה פציעות. מאט קאסל והצ'יפס ינסו לנצל את זה כדי לרשום W שני ברציפות.

התחזית: לא יצליחו. ניצחון לצ'ארג'רס

פייטון מאנינג שחקן אינדיאנפוליס קולטס. AP
לפחות על הנייר, למאנינג והקולטס מחכה שבוע קל/AP

חור שחור לג'טס? (שעה ראשית: 22:05-22:15)

אוקלנד (4:2) - ניו יורק ג'טס (3:3)

בשנה שעברה הגיעו הג'טס לאוקלנד, וההפסד 16:13 היה זה שהחל את המפולת בדרך לקריסה בחלק השני של העונה. עכשיו הם באים לאחר ניצחון של הריידרס והפסד ביתי שלהם לבפאלו, כשהם יודעים שאם לא ייצאו עם ה-W מהחור השחור, כל זכר אפשרי להייפ של פתיחת העונה ייעלם. ניו יורק סובלת מפציעות (בלי ג'ריקו קוצ'רי וליטו שפארד), ותסמוך על ההגנה כדי להפעיל לחץ על ג'מארקוס ראסל החלש, שהיה סביר דווקא נגד פילדלפיה.

התחזית: הפעם רצף ההפסדים ייעצר. ג'טס


קרוליינה (3:2) - בפאלו (4:2)

שער השדה של ריאן לינדל במדולנדס החזיר את בפאלו לחלום על התמודדות בבית (גם אם החלום לא ממש לגיטימי לנוכח היכולת), כשג'ייק דלהום והפנתרים קוצרים ניצחון דומה בטמפה ביי, השני שלהם ברציפות. ריאן פיצפטריק יפתח כקוורטרבק בשורות הבילס במקום טרנט אדוארדס הפצוע.

התחזית: ניצחון לבילס


סינסינטי (2:4) - שיקגו (2:3)

שתי הקבוצות ספגו הפסד בשבוע שעבר, אבל בעוד זה של שיקגו נלקח בחשבון, הבנגאלס לא ציפו שיוסטון תהיה זו שתתקע להם מקל בגלגלים. צ'אד אוצ'וסינקו טינף את הברס בטוויטר בשבוע החולף ("קאטלר, אני ארוץ סביב ההגנה שלך במעגלים... טילמן, אתה תצעק 'הצילו' בכל פעם שהכדור יגיע לכיוון") ויצטרך לגבות את הטראש טוק ביכולת טובה. בטוח שיהיה מעניין בכל פעם שהוא יתפוס את הכדור.

התחזית: ניצחון לברס


דאלאס (2:3) - אטלנטה (1:4)

טוני רומו והקאובויס קיבלו מנוחה אחרי פתיחת עונה חלשה ולא יציבה, בעוד הפאלקונס חילצו ניצחון ביתי קשה על הברס, כדי לשמור מרחק מניו אורלינס. לבזים מחסור קשה בסייפטים, עם היעדרותם הצפויה של אנטואן האריס ו-וויליאם מור. אחרי המשחק הסנסציוני בקנזס סיטי לפני שבועיים, ימשיך מיילס אוסטין לפתוח כתופס של הקאובויס במקום פטריק קרייטון.

התחזית: הפאלקונס נראים טובים מדי בשביל הבוקרים. אטלנטה

כריס דראפט שחקן בפאלו בילס מפיל את מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. Kathy Willens, AP
יקום מהרצפה? שאלה טובה. סאנצ'ז/AP, Kathy Willens

ממיאמי תיפתח הרעה?

מיאמי (3:2) - ניו אורלינס (0:6) - 22:15

משחק מסקרן ביותר במיאמי, כשדרו בריס ולהקתו יתארחו אצל הדולפינס. היונקים מגיעים משבוע חופש, שדווקא קטע מומנטום חיובי של שני ניצחונות. בריס והקדושים חנקו את הג'איינטס בשבוע שעבר, אבל השבוע תצטרך ההגנה לצעוד קדימה ולעצור את הוויילדקאט שהנהיגו רוני בראון וריקי וויליאמס בצורה כל כך יעילה במשחקים האחרונים. לדולפינס שחקנים צעירים בהגנה האחורית, לא בשורה ממש טובה כשאחד התותחים הכבדים של הליגה משחק מולך.

התחזית: ניצחון לניו אורלינס


ניו יורק ג'איינטס (1:4) - אריזונה (2:3) - 2:20, בין ראשון לשני

אחרי שנכנעה לדרו בריס והסיינטס, תיאלץ הגנת הג'איינטס הפצועה להתמודד עם גאנר לא פחות מאסיבי - קורט וורנר, שמגיע עם הקרדינלס במומנטום חיובי, אחרי ניצחון גדול בסיאטל. אנקואן בולדין בסימן שאלה, ואם לא ישחק, יתרכזו הענקים בעיקר בעצירתו של לארי פיצג'ראלד המצוין, שבשבועיים האחרונים רשם 179 יארד ושלושה טאצ'דאונים. כריס קאנטי, ארון רוס ומייקל בולי ייעדרו מהגנת ניו יורק.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


וושינגטון (4:2) - פילדלפיה (2:3) - 2:30, בין שני לשלישי

לא בדיוק מאנדיי נייט ששווה להישאר ערים בשבילו, בטח לא עם היכולת של הרדסקינס כל העונה וזו של פילדלפיה בשבוע שעבר, באוקלנד. על ג'ים זורן עבר שבוע לא קל, לאחר שאיבד את סמכויותיו ההתקפיות בוושינגטון, ושרמן לואיס יקרא את המהלכים. קלינטון פורטיס צפוי לקבל הרבה יותר חופש בשל השינוי הזה. אדומי העור ניצחו בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים.

התחזית: לא הפעם. ניצחון לאיגלס

צ'אד הני עם רוני בראון שחקני מיאמי דולפינס. AP
איך יעבוד הוויילדקאט השבוע? נראה. צ'אד הני ורוני בראון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully