וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם עושים פה?

עו"ד אורי שלף

23.10.2009 / 15:52

אורי שלף היה בהצגה של הפועל ת"א מול ראפיד, התמוגג מהגאונות של ורמוט, ווצ'יצ'ביץ ושכטר, ולא הבין איך הם משחקים עדיין בישראל

אני בכלל רציתי שנגריל קבוצה מצ'כיה. כבר הרבה זמן שאני "חם" על פראג והרגשתי צורך עז לכפר על מחדל טפליצה, משחק אליו לא הגעתי למרות תכנונים רבים. בסוף יצא וינה, לא נורא, רק ארבע שעות ברכבת מפראג, וחוץ מזה מה רע בוינה. יש שניצלים, יש מוזיאונים ויש לי שם חבר... ידידי פרנץ הוא בכלל אוהד של אוסטריה וינה, בשבילם ראפיד זה דרבי טעון לא פחות מהפועל תל אביב-מכבי תל אביב. אתמול הוא שלח לי אימייל מפורט עם מפרט טכני של כל שחקן ושחקן שלהם, שלא יגידו שהוא לא תרם כלום למאמץ המלחמתי, חוץ מזה הוא גם התחנן שניתן להם בראש, אז נתנו. מסתבר שגם באוסטריה הרחוקה והנאורה לא כולם רוצים בהצלחתה של קבוצה מקומית במפעלים האירופים, יריבות ספורטיבית חוצה גבולות ולא רק בישראל.

דווקא מאוד סימפטיים האוסטרים האלו. כבר בביקורי בוינה בקיץ שעבר ראיתי שגדול הוא ההבדל בין התנהלותם הנוכחי של הוינאים בני דורנו לסטיגמה שנדבקה אל העם האוסטרי ובצדק לאחר מלחמת העולם השנייה. 700 צופים הם הביאו לבלומפילד, לחצי הראשון הם הופיעו ללא חולצות מה שהעלה בי מיד את ההשערה כי הגיעו 700 חוליגאנים. "איזה חוליגאנים?", גער בי מנהיג הקומץ מגבעתיים שישב לידי, "הם מתים מחום פה האוסטרים האלה". לחצי השני הם הגיעו כולם עם חולצות, אותה חולצה בדיוק ולא הפסיקו לעודד, לא אחרי הבומבה של ביז'ו, לא אחרי השלישי של שכטר ואפילו לא אחרי הרביעי של ורמוט. מה הוא עושה פה בכלל הורמוט הזה, מישהו מסוגל להסביר לי? אולי אני מגזים, אבל את הדברים שהוא עושה עם הכדור אפשר לראות היום רק אצל ברצלונה ב-HD. בדרך כלל הוא נעלם לשבעים דקות מתוך התשעים האפשריות, אתמול הוא לא הפסיק, רק שלא יפסיק.

אם על ורמוט אני שואל מה הוא עושה פה, אז את ווצ'יצ'ביץ כבר שאלו את זה איך שהוא הגיע לארץ. הוא לא הבין את פשר השאלה אבל אני מבין ועוד איך. עוד לא החלטתי אם הפועל תל אביב היו באמת כל כך טובים או שהאוסטרים הם פשוט לא מציאה כזו גדולה. בכל מקרה אם אני כבר בשוונג, אז הנה עוד מחמאה אחת, לאיתי שכטר. הבן אדם פשוט פנומן, מהיר, חד וחזק כמו שור. מזל שהקופסא אצלו בראש לא תמיד בקליטה מלאה, אחרת מזמן הוא כבר לא היה איתנו ואף אחד לא היה שואל, בפעם הלפני אחרונה להיום, מה לעזאזל גם הוא עושה פה...!

האמת, לפי הקהל המרשים וחוסנם של השחקנים על הדשא, האוסטרים עשו רושם של אימפריה. הם ניצחו את המבורג ואומרים שהם הקבוצה הכי חזקה בבית. אז אומרים. ב-1:4, כשמנהיג הקומץ מגבעתיים פזל לכיווני וראה אותי שולף את הנייד, הוא הזהיר אותי שלא לסמס לפרנץ, בגלל הנאחס: "חכה לסוף המשחק, זה לא גמור". האמת, הוא צדק, אחר כך הייתי צריך לשלוח עוד סמס לאוסטריה במחיר מופקע בכדי לעדכן את התוצאה לחמש, בכל זאת מהראן נכנס, מישהו באמת חשב שהוא לא יתן גול? ביום ראשון אנחנו בנצרת, בדיוק המשחק "ליפול" בו אחרי האופוריה מאמש (חמישי). אם זה יקרה, זו תהיה התשובה המושלמת לשאלה שבכותרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully