וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לוי סגנית אלופת העולם לנוער בג'ודו

23.10.2009 / 15:29

הג'ודאית הישראלית השיגה ארבעה איפונים, אבל נכנעה בגמר בפריז ליריבה מקוסובו. גולן פולק סיים במקום החמישי

אחרי פתיחה מאכזבת ביומה הראשון של אליפות העולם לנוער בג'ודו, חגגה היום המשלחת הישראלית מדליה בתחרות המתקיימת בפריז. שחר לוי (עד 52 ק"ג), שזכתה לפני שנה במדליית הכסף באליפות העולם עד גיל 20, הוסיפה עוד מדליית כסף והפעם באליפות לנוער. לוי ניצחה בשלושת הקרבות הראשונים שלה. היא פתחה באיפון מול קרלה חרול ההולנדית, והוסיפה עוד שני איפונים מול ילנה פנר מקזחסטן וזוזאנה פבליקובסקה הפולניה. בחצי הגמר גברה לוי על טוגבה זהיר מטורקיה, כאשר גם הקרב הזה הסתיים באיפון. לוי התמודדה על התואר היוקרתי בגמר מול מאלינדה קלמנדי מקוסובו, אלא שכאן נעצרה והפסידה בניקוד וואזארי.

יו"ר איגוד הג'ודו, אדי קואז, התייחס להישגה של לוי ואמר: "פעם אחר פעם, תחרות אחר תחרות, הג'ודו מביא כבוד ומדליות. יש דור המשך, ברכות לשחר ולמאמנה".

גולן פולק (עד 66 ק"ג) ניצח ארבעה קרבות בדרך לחצי הגמר. בקרב הראשון הוא השיג וואזארי כפול מול פגאן אמינוגלו מאזרבייג'אן, בקרב השני הוא גבר בניקוד על מתיאס בושר מצרפת, בקרב השלישי הוא גבר באיפון על קייל טאקטה האמריקאי ובקרב הרביעי הוא השיג איפון נוסף מול זולט גוריאנש ההונגרי. מי שעצר את פולק בחצי הגמר היה היפני יונפיי מורישיטה, שניצח באיפון אחרי שהישראלי השיג וואזארי. בהמשך התמודד פולק נגד קנת ואן גנסבקה הבלגי בקרב על מדליית הארד, אלא שגם הפעם הפסיד באיפון שהושג אחרי 2:53 דק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully