וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-באר שבע: שימו עין על החלוץ

דור בלך

20.10.2009 / 17:32

עטר וחניכיו מחכים להפועל ב"ש (שבת, 17:15, ספורט1) עם דגש מיוחד על קדוסי ואסולין, עזורי לא דיבר עם שחקניו באימון

לאחר שסוף סוף רשמה ניצחון ליגה ראשון והביסה את מכבי פתח תקוה 0:3, תארח מחר (שבת, 17:15, ספורט1) מכבי נתניה את הפועל באר שבע, ותנסה להוכיח כי הניצחון לא היה מקרי. בקבוצה של ראובן עטר נושבות רוחות חדשות מאז שהגיע המאמן, והיהלומים נחושים להוכיח כי פתיחת העונה הקטסטרופלית הייתה לא יותר מחוסר מזל וכי מקומם האמיתי הוא במרכז הטבלה. הם רואים בניצחון מחר כהצהרת כוונות.

עטר ימשיך לתת אמון בהרכב שהביס את מכבי פתח תקוה, פרט לשינוי כפוי אחד, כשביבאן פרנסמן הפצוע יפנה את מקומו לטובת סטיבן אופיי. בשער ימשיך אריסטד זוגבו, שהציג יכולת טובה בשבוע שעבר, כשלצד אופיי בהגנה יפתח אוראל דגני הצעיר והמוכשר, ובאגפים ישחקו קלמי סבן ויגאל אנטבי. בקישור נתניה ישחקו הקפטן אלמוג כהן ורביד גזל, כשמלפניהם שלו מנשה וחן עזרא, ובחוד אבודו אוקוצ'ה ואחמד סבע.

החשש הגדול בנתניה הוא בעיקר מההתקפה המהירה של הבאר שבעים, בראשות אוהד קדוסי וליאור אסולין. עטר ביקש מההגנה שלו לשים לב אליהם ולא לתת להם לברוח. מנגד, מאמינים בנתניה, כי גם ההגנה החלשה של באר שבע תקשה עם הקישור וההתקפה החזקים של קבוצתם.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, קלמי סבן, סטיבן אופיי, אוראל דגני, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, חן עזרא, אבודו אוקוצ'ה, אחמד סבע

עזורי לא דיבר עם השחקנים באימון המסכם: "מוזר"

שחקני הפועל באר שבע הגיעו הבוקר מחויכים לאימון שנערך בשעות הבוקר. הסיבה: המאמן גיא עזורי החליט להתחשב בהם לאחר שהתלוננו, כזכור, כי הם לא מוכנים לקיים את האימון המסכם בשעות הערב, סמוך לשעת כניסת השבת. עזורי יכול היה לקיים היום את האימון לאחר המשחק בין מכבי באר שבע להפועל אשקלון, אך העדיף לוותר על כך ושחקנים אמרו בתום האימון: "אנחנו מודים לו על ההתחשבות. חשוב שגם אנחנו נבוא עם חיוך לאימון".

המאמן החליט לא לדבר עם השחקנים באימון המסכם וכל מה שאמר לקראת המשחק מחר בנתניה היה: "נתניה קבוצה טובה". שחקנים אמרו על כך: "לפני המשחק מול בית"ר ירושלים הוא אמר לנו שהוא מעדיף לשתוק כדי שלא יהיו הדלפת וניצחנו. היום זה היה מוזר, אבל אולי באמת עדיף שלא לדבר. אנחנו צריכים ניצחון".

עזורי יעלה עם אותו הרכב שהפסיד למכבי חיפה (3:1), הכולל שני חלוצים (ליאור אסולין ואוהד קדוסי) ואת שמעון הרוש שהתאושש מפציעה כמגן שמאלי. כזכור, השוער טברטקו קאלה מתח ביקורת על ההתנהלות לפיה שלושה שחקנים שלא התאמנו באופן סדיר, כולל הרוש, עלו בהרכב בהפסד לחיפה. ארז מסיקה לא יהיה בסגל.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, פבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully