וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קורי קאר חוזר לליגת העל?

איתן נוח

23.10.2009 / 13:32

השחקן הוותיק, ששיחק כבר שמונה עונות בישראל, החל להתאמן עם עירוני אשקלון ועשוי לשחק במדיה כבר ביום ב' מול גליל/גלבוע

האם קורי קאר חוזר לליגת העל שנייה לפני פתיחתה? השחקן שרק בתחילת השבוע קיבל את אזרחותו הישראלית תר ומחפש אחר קבוצתו שתקלוט אותו. היום (שישי) בשעות הצהריים התאמן קאר עם עירוני אשקלון, בה כבר שיחק שתי קדנציות בעבר. הפערים הכספיים בין הצדדים זו הסיבה העיקרית שמונעת מהשחקן לחתום, אך לא מן הנמנע שקאר יילבש את מדי אשקלון ביום שני במשחק מול גלילגלבוע.

בינתיים באשקלון גם מחפשים שחקנים זרים לעמדה 2, אחרי שמוקדם יותר השבוע חתכה הקבוצה את מארשל סטריקלנד, כך שעל פניו באשקלון אמורים לבחור בין שחקן זר לעמדה 2 לבין קורי קאר. ההתלבטות הגדולה ביותר כרגע באשקלון היא על גילו של קאר, מכיוון שבסגל האשקלוני נמצאים כבר כריס ווטסון, בריאן טולברט ועמאר סניד שחצו כולם את גיל 32.

קאר (34, 1.93) יפתח בעונה הקרובה את עונתו התשיעית בישראל במידה ויחתום באשקלון. השחקן נבחר במקום ה-49 בדראפט 1998, והגיע לישראל לראשונה באמצע עונת 2001/2 למכבי רעננה. הוא הספיק לעבור עוד בגליל עליון, רמת השרון, גבעת שמואל ועירוני נהריה, וכאמור גם בעירוני אשקלון. בעונה האחרונה שיחק בגבעת שמואל, ולמרות פתיחה אישית וקבוצתית טובה, ירדה הקבוצה ליגה בסיום העונה. קאר עצמו העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-32.8 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully