וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "אי אפשר להסביר את מה שקרה על המגרש"

23.10.2009 / 11:06

גם שחקני הפועל ת"א נותרו המומים מהניצחון על ראפיד, דה סילבה: "שיחקנו מדהים, היה תענוג לראות אותנו".

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אין מילה יותר מתאימה מ"חגיגה" כדי לתאר את מה שעשתה אתמול (חמישי) הפועל תל אביב על הדשא בבלומפילד מול ראפיד וינה, מי שהוליכה עד לפני המשחק את טבלת בית ג' בליגה האירופית. אותה חגיגה על הדשא נמשכה גם בחדר ההלבשה, שם שחקני הפועל חגגו את הניצחון הגדול לאורך דקות ארוכות.

"אין לי הסבר ואני לא חושב שלאף אחד יש הסבר למה שקרה הערב על המגרש", אמר דאגלס דה סילבה בסיום המשחק, "שיחקנו פשוט מדהים והיה תענוג לראות אותנו היום. כולם פשוט היו מצוינים והלוואי רק שנמשיך באותה יכולת. אם היינו משחקים ככה בגרמניה, אז גם את המבורג היה אפשר לנצח".

לגבי הפרטנר החדש בהגנה, אביחי ידין, אמר הבלם: "הוא נתן היום משחק הגנה משולם, היה כיף לשחק לידו. אני שמח שגם מנטש הביא סוף סוף את היכולות שלו ואני רק יכול להחמיא לו". על הציפיות שרק יעלו לאחר היכולת שהפועל הציגה אתמול, השיב דה סילבה: "ברור שיהיו ציפיות, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד בשקט ולהתכונן לכל משחק בצורה הטובה ביותר. כיף לנצח באירופה ובטח שבצורה כזו, אבל אסור לשבת ולראות את הליגה מתרחקת מאיתנו. המשחק מול אחי נצרת מאוד מאוד חשוב לנו ואנחנו חייבים לבוא עם הביטחון והנחישות שהצגנו היום".

לא היה אחד במועדון האדום שלא נדהם מהתוצאה בסיום המשחק אתמול. "הפתענו את עצמנו היום", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק. "אבל חשוב לנו לשמור על יציבות. אם לא ננצח באחי, לא עשינו כולם היום. אסור לנו לתת לליגה לברוח לנו".

אפילו בהפועל היה קשה להתמקד במחמאות לשחקן כזה או אחר, מאחר שכולם היו מצוינים. וכך, למרות המשחק המצוין של זוראב מנטשאשוילי, מול אחי הקשר צפוי שוב לחזור לספסל. בהפועל אומרים כי אמש הקשר הגיאורגי זכה לאמון מחדש מהמערכת, כך שהוא צפוי לקבל בקרוב דקות משחק נוספות כדי לבדוק אם זו תהיה טעות לשחררו כבר בינואר.

ביומיים עד המשחק יתרכזו אצל האדומים בלהוריד את השחקנים לקרקע לקראת משחק החוץ הלא קל בעילוט. בהפועל יודעים כי העולה החדשה נמצאת במומנטום מצוין שיכול להקשות עליהם בלקיחת הנקודות. וואליד באדיר יחזור ככל הנראה למרכז ההגנה, בעוד ידין, כאמור, ישוב לקישור על חשבונו של מנטשאשוילי. ייתכן עוד שינוי אחד בהפועל והוא דווקא בהתקפה. מהראן לאלה נחוש מאוד לשחק מול האקסית שלו, נצרת, ויבקש מהצוות המקצועי לשקול להעלות אותו בהרכב. כשמוסיפים לכך את היכולת המאכזבת של יבואה, נראה כי קיים סיכוי סביר שאכן לאלה יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully