וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל עכו: המשך המומנטום או ניצחון ראשון?

בפ"ת מאוכזבים מהליברי לומל, שיסופסל מול עכו. עם זאת, מקווים לניצחון שני ברציפות. הצפוניים בונים על התקפה מסודרת

בהפועל פתח תקוה מתכוונים לשחרר את הקשר הליברי ג'יימס קוקו לומל ולהחתים במקומו קשר קדמי או חלוץ, זאת בעקבות היכולת החלשה שמפגין לאחרונה השחקן. מחר, מול הפועל עכו (19:00), יפתח השחקן על הספסל וגורם בקבוצה אמר על כך: "כנראה שהוא ישוחרר בחודש ינואר. יש אכזבה מחלק מהזרים כאן". קוקו לומל שהגיע על תקן הבטחה גדולה פתח בכל שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגה ולמעשה נחשב לשחקן הרכב מאז שנחת בישראל. כפי שכבר פורסם, גם הקשר טומו ברלצ'אי עשוי לעזוב אם לא יחזור בתקופה הקרובה לכושר משחק לאחר הפציעה שעבר. בקבוצה ימשיכו לעקב אחר מצבו הרפואי של עמנואל בנאיני לקראת חודש ינואר וייתכן שאז הוא יצורף.

לפתח תקוה יש הזדמנות מצוינת להשיג ניצחון שני ברציפות העונה מול עכו, במיוחד אם מתחשבים בנתונים הסטטיסטיים: בשלושת המפגשים היחידים שהתקיימו בין הקבוצות אי פעם במגרש האורווה ידה הייתה על העליונה, כשהיא כובשת ששה שערים. נתון מעניין נוסף: שחקן ליגת העל היחיד כיום שכבש לזכות עכו במשחקים מול פתח תקוה הוא החלוץ איימן אבו סלאח, שהיום משחק ביריבה.

גם בלי הנתונים הללו, בפתח תקוה יודעים שניצחון במשחק מחר והיא עשויה להעפיל לחלק העליון של הטבלה. המאמן דני ניראון תירגל במפתיע את המגן איאד חוטבא כקשר בצד ימין, כשאלי אברבנל ימשיך לפתוח כמגן. קובי דג'אני, גיא צרפתי ועידן סרור יפתחו גם הם בקישור. אלנתן סלמי ועוסמן בשירו, שמגלה שיפור עצום לאחרונה, יפתחו בחוד. הבלם עמנואל מטיאס חזר בסוף השבוע מיפן באיחור. כצפוי, השחקן לא שוחרר מהקבוצה לאחר שהסביר כי מדובר בקשיים שהערימה ההתאחדות הטוגולזית. בכל מקרה, הבלם אודי חנון שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר יפתח בהרכב.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, אודי חנון, גל כהן, ג'ורג' גברו; קובי דג'אני, עידן סרור, איאד חטובא, גיא צרפתי; עוסמן בשירו, אלנתן סלמי.

בעכו מדברים על ניצחון ראשון

הפועל עכו ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה מחר. כמו בסכנין, גם בעכו רוצים לשכוח כמה שיותר מהר את המשחק המאכזב ביום ראשון שעבר, ומדברים על ניצחון ראשון בליגה. בקבוצה הצפונית יודעים קודם כל כי אם הם רוצים לחזור עם שלושת הנקודות מהאורווה, הם חייבים להבקיע - דבר שעכו לא כל כך מצטיינת בו עד עכשיו. במאזנה של הקבוצה שלושה שערים בלבד, שאף אחד מהם לא בא מהתקפת הקבוצה.

המאמן ירון הוכנבוים ערך היום אסיפת שחקנים וגם הוא שם דגש על החלק הגנתי של הקבוצה. "חייבים להיות מרוכזים ומפוקסים ברחבת היריב", אמר המאמן. "מול סכנין הנעת הכדור היתה שקופה ושבלונית. אנחנו חייבים תנועה חכמה יותר ברחבה". הוכנבוים דיבר גם על המשחק שיהיה רובו במרכז השדה ועל החשיבות בדומיננטיות שם.

חדשות טובות קיבלו בעכו השבוע בקשר לפצועים. ליעד אלמליח שב להתאמן באופן מלא לאחר שנעדר מהמשחק מול סכנין וצפוי לפתוח מחר. כמוהו, גם רון בן נחום כשיר, אך הוא ככל הנראה יפתח על הספסל מחר ואדק מ'בה שנצע במהלך השבוע גם כן יהיה כשיר למשחק מחר. לעומת השלושה ליאור לוי הסובל ממתיחה ייעדר.

הרכב משוער: דודו גורש; ליאור ראובן, גביע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין, ליעד אלמליח, אדק מ'בה, שחר סימנטוב; רועי דיין, עומאר עבדול עזיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully