וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חכו קצת, לאן אתם ממהרים?

23.10.2009 / 6:13

האיינג'לס התגברו על מהפך ענק של היאנקיז, חזרו להוביל וניצחו 6:7, כדי לצמק את הסדרה ל-3:2. עכשיו הם טסים לניו יורק

מנצח: קווין ג'פסן. מפסיד: פיל יוז. שמירה: בריאן פואנטס

רק זה היה חסר למייק סושה והאיינג'לס. הם כבר הובילו 0:4 באינינג הראשון, ספגו שש ריצות בשביעי רק כדי להגיב עם שלוש ולחזור להוביל 6:7, והנה בריאן פואנטס ממלא להם את הבסיסים אחרי שפוצץ את רובינסון קאנו. למרבה המזל, ניק סווישר היה אמור להיות איש הקלאץ' של היאנקיז, אבל ניק סווישר הוא לא איש קלאץ' של אף אחד. חבטה חלושה על ספירה מלאה אל השורטסטופ, האיינג'לס מנצחים והיאנקיז אכן חוזרים לניו יורק, אבל זה יקרה כדי לשחק עוד משחק אחד לפחות. בלילה שבין שבת לראשון יתמודדו אנדי פטיט וג'ו סונדרס בברונקס.

איזה משחק זה היה. ג'ון לאקי והאיינג'לס כבר ראו את עצמם עם ניצחון קליל, כשנכנסו לאינינג השביעי ביתרון 0:4, עם ריצות שכולן נרשמו על איי ג'יי בארנט באינינג הראשון. ואז החלה הדרמה הגדולה. לאקי מילא את הבסיסים ודארן אוליבר נכנס במקומו כדי להתעמת עם מארק טשיירה. לטשיירה אין פלייאוף התקפי טוב עד כה, מה שלא מנע ממנו לשגר דאבל מנקה בסיסים, וככה פתאום אנחנו ב-3:4. אלכס רודריגז הולך בכוונה, וסינגל של הידקי מאטסוי הכניס את טשיירה, שהשווה ל-4:4. טריפל של קאנו הכניס את א-רוד ומאטסוי, והופ - 4:6 ענק ליאנקיז, שהולכים לוורלד סירייס למפגש עם הפיליז.

אה, רגע, לא מדויק. ממש לא. בארנט העלה שני שחקנים לבסיסים ודמאסו מארטה נכנס במקומו ועשה עבודה די טובה, כשהוציא שני שחקנים, השני שבהם בובי אבראו, שהקרבה שלו צימקה ל-6:5. כאן נכנס פיל יוז, המניה הבטוחה של היאנקיז בעונה הרגילה, אבל הוא פישל. יוז נתן סינגל לולאדימיר גררו, שהכניס את אריק אייבאר והשווה ל-6:6, וקנדרי מוראלס חבט לסינגל נוסף - 6:7.

ג'רד וויבר נכנס לעמדת הסט-אפ ועשה עבודה טובה באינינג שמיני חלק ואז התחיל פואנטס לגרום להתקפי הלב המוכרים שלו, בטרם פסל את סווישר. 2:3 בסדרה, יש עדיין תקווה למלאכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully