וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאם בראדפורד סיים כנראה את העונה

22.10.2009 / 15:35

הקוורטרבק של אוקלהומה צפוי לעבור ניתוח בכתפו הפגועה. טרם הוחלט על הק"ב הפותח בוושינגטון, בנסון כועס על הברס

אוקלהומה סונרס תיאלץ, כנראה, להסתדר עד תום העונה בלי כוכבה זוכה ההייזמן סאם בראדפורד. הקוורטרבק צפוי להודיע בקרוב רשמית כי יעבור ניתוח בכתפו, בה נפצע כבר פעמיים העונה. בראדפורד בחר בסיום העונה שחלפה לא ללכת לדראפט ה-NFL, והפציעה צפויה לפגוע במיקום בחירתו לליגה.

עדיין לא ברור האם ג'ייסון קמפבל ימשיך להיות הקוורטרבק הפותח של וושינגטון, כשקורא המהלכים החדש של ההתקפה שרמן לואיס עדיין לא גילה את תוכניותיו. המאמן ג'ים זורן, שנושל מקריאת המהלכים, שקל להתפטר, על פי תופס העבר סטיב לרג'נט, שתקף את הבעלים דניאל סניידר על ניהול הקבוצה. לרג'נט, חבר היכל התהילה, תפס את מסירותיו של זורן בסיאטל בין 1976 ל-1984 ואמר בראיון רדיו: "ג'ים רצה ללכת, המצב מייאש עבורו. הוא עושה את כל מה שהוא יכול למען הצלחת הקבוצה. הכישלון של הרדסקינס הוא לא ג'ים זורן, זו מערכת שלא מצליחה כבר הרבה שנים".

סדריק בנסון מצליח בסינסינטי, אבל עדיין חם על הקבוצה שבחרה אותו בדראפט, שיקגו ברס. "כל הפידבקים שהגיעו לסינסינטי עלי היו שליליים - שאני לא עובד קשה, שאני פרימדונה, שאני לא בפוקוס. אני בטוח שזה עזר לי לא להיבחר מיד אחרי שהם שחררו אותי", אמר הרץ האחורי. לאבי סמית', מאמן הדובים, הגיב: "אני בטוח שאיש לא לכלך אותו בארגון. כששחקן לא משתלב פה ואנחנו משחררים אותו, נעשה ככל שנוכל לעזור לו למצוא קבוצה אחרת".

בוב סנדרס, הסייפטי המעולה, המשובח ואף המצוין של אינדיאנפוליס, עשוי לחזור ביום ראשון מפציעה ולערוך בכורה עונתית מול סט. לואיס. אנקואן בולדין, התופס רווי הפציעות של אריזונה, בספק למשחק הקבוצה ביום ראשון מול ניו יורק ג'איינטס.

שידורי השבוע: FOX תעביר ב-19:00 את המשחק בין פיטסבורג למינסוטה ותצ'פר אותנו ב-22:15 עם סינסינטי ושיקגו. METV תשדר ב-19:00 את ההתמודדות בין טמפה ביי לניו אינגלנד שתיערך בלונדון וב-22:15 את המפגש בין דאלאס לאטלנטה. ESPN תשדר את משחק ליל ראשון בין הג'איינטס לקרדינלס ואת משחק מאנדיי נייט בין וושינגטון לפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully