וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "תעזבו אותנו בשקט"

איתן נוח

22.10.2009 / 17:00

מכבי ת"א שבה ממסעה בארה"ב, היו"ר נזף בעיתונאים כשנשאל על התאבדות פנאן: "כתבתם דברים עוד לפני שהוא נקבר"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

על רקע מותו הטרגי של מוני פנאן ז"ל שבה היום (חמישי) אחר הצהריים מכבי תל אביב לישראל אחרי מסעה בארה"ב. הצהובים פגשו במהלך המסע את ניו יורק ניקס ולוס אנג'לס קליפרס, אך מצמד המשחקים (שבשניהם הפסידה) זכורים בעיקר אירועים שאינם קשורים לכדורסל: בתחילה הייתה זו התקרית שבה פיני גרשון הורחק במשחק מול הניקס וסירב להתפנות מהמגרש, ובהמשך הייתה זו ההחלטה של הצהובים להמשיך במסע המשחקים למרות התאבדותו של מוני פנאן ולא להגיע להלוויה של המנהל המיתולוגי. עם הגיעם ארצה אנשי הקבוצה לא שיתפו במיוחד פעולה עם התקשורת, רובם סירבו לדבר על העיתונאים וניכר היה שמצב הרוח בקרב הצהובים שפוף וירוד.

מזרחי: "איך זה יכול להיות? זו עובדה"

שמעון מזרחי, יושב ראש הקבוצה, נזף בעיתונאים שקיבלו את פני הקבוצה בנתב"ג: "אני יכול להגיד דבר אחד, ואהיה עדין: עוד לא קברו את מוני, ואתם כבר אמרתם שזה בגלל הצער שהוא לא במכבי. לאחר מכן התבררו עובדות אחרות, וגם אז מיד ניסיתם לקשור את הדברים האלה למכבי. זה נבלה. עשיתם את זה עוד לפני שהוא נקבר, רגבי החול עדיין לא התייבשו מעל הקבר וכבר אתם מחפשים משהו חדש. תכבדו את המנוח, ותעזבו אותנו בשקט".

כשנשאל איך יכול להיות שהפעילות של פנאן ז"ל לא הייתה ידועה למכבי, אמר מזרחי בעודו דוחף את אנשי התקשורת עם עגלת המזוודות: "איך זה יכול להיות? זו עובדה. נראה לכם שאם היינו יודעים, היינו נותנים לו להמשיך לעשות את הדברים האלו?".

מאמן הקבוצה פיני גרשון סירב לדבר עם התקשורת. עוזר המאמן שרון דרוקר סיפר על התחושות בקבוצה אחרי שהגיעה הבשורה על מותו של פנאן: "לא עבדתי עם מוני, אבל הכרתי אותו, ואני יכול להגיד שהיינו מאוד עצובים, זה היה סוג של הלם. אלה שכן הכירו אותו היו בהלם, ואפשר היה להרגיש את זה. אבל המשכנו הלאה, ייצגנו את מכבי, ושיחקנו מול הקהילה היהודית שחיכתה לנו הרבה מאוד זמן, וזהו, עכשיו חזרנו, ונצטרך להמשיך הלאה".

אלן אנדרסון סיפר כי "לא הכרתי את פנאן, אבל אני מכיר את הבת שלו. זה קשה לאבד מנהל מסור שהיה בקבוצה כל כך הרבה שנים. מצב הרוח בקבוצה היה קשה מאוד, היה עצוב לראות את דרק מסתובב כל היום עם דמעות בעיניים".

בינתיים, התקשורת האמריקאית דיווחה הערב כי מחדר ההלבשה של מכבי תל אביב בסטייפלס סנטר נגנב כסף וכן רכוש אישי בזמן משחק האימון נגד הקליפרס ביום שלישי בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully