וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו, יאנקים, האלופה מוכנה

22.10.2009 / 8:06

פילדלפיה הביסה את הדודג'רס 4:10, סגרה את הסדרה עם ניצחון 1:4 ותמתין (כנראה) ליאנקיז בוורלד סירייס. הווארד MVP

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 4:10 (1:4 לפיליז, עלו לוורלד סירייס)

מנצח: צ'אד דרבין. מפסיד: ויסנטה פאדייה

בפלייאוף ה-MLB, בעיקר בשנים האחרונות, לא תמיד הטוב יותר ניצח, אבל העונה מסתמן לנו וורלד סירייס מהאגדות. האלופה פילדלפיה תמשיך לנסות ללכת על תואר שני ברציפות, אחרי משחק כוחני שכלל ארבעה הומראנס, שניים מהם ממחבטו של ג'ייסון וורת' המצוין. וורת' רשם שלוש חבטות, ארבע הכנסות רצים ושלוש ריצות. דווקא לריאן הווארד היה משחק בינוני של שתי הולכות וסטרייקאאוט, אבל התרומה שלו בסדרה הייתה מכרעת והוא זכה בתואר ה-MVP.

בסופו של דבר, פערי האיכויות בין הקבוצות הורגשו. לפיליז יש הגשה עמוקה יותר והתקפה הרבה יותר מוחצת. לדודג'רס יש את מני רמירז, שהיה חלש מאוד בסדרה וגם הלילה השאיר רצים על הבסיסים במצב קריטי. אנדריי אית'ייר, ג'יימס לוני ואורלנדו הדסון חבטו כולם להומרים על קול המלס החלש, שיצא אחרי 4.1 אינינגים לפני שהספיק לרשום ניצחון, אבל הבולפן של הפיליז סגר את הברז, נתן להתקפה לעבוד והפיליז שוב עורכים ביקור בוורלד סירייס. "הם בטוחים, הם חזקים, יש להם כישרון והם הולכים לסדרה שכולנו היינו שמחים להגיע אליה", אמר מאמן הדודג'רס ג'ו טורה.

הלילה ייערך משחק 5 בסדרה בין היאנקיז לאיינג'לס. ג'ון לאקי ינסה להשאיר את לוס אנג'לס בחיים, איי ג'יי בארנט יקווה לסגור עניין עבור הפסים, כדי להתארגן להתמודדות עם פילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully