וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "יובנטוס טובה מחיפה בכל יום נתון"

בלם מכבי חיפה יצא מאוכזב מההפסד 1:0 בטורינו, אבל נשאר ריאלי. אלישע לוי: "גם ב-10 שחקנים לא נפלנו מהם. חבל"

AP

וידאו: איציק יצחקי
עריכת וידאו: לירז ליבנה

גם אחרי המחזור השלישי בבית א' של ליגת האלופות, מכבי חיפה עדיין מחפשת נקודות ראשונות ושער בכורה. הערב (רביעי) הפסידו הירוקים 1:0 במשחק החוץ בטורינו מול יובנטוס ושוב נכנעו לשער ממצב נייח שכבש ג'ורג'יו קייליני בדקה ה-47. הגברת הזקנה הייתה עדיפה בכל שלבי המשחק, אך בחיפה חשו תחושה של פספוס מההפסד ומאי ניצול המצבים המעטים אליהם הגיעו ולדימיר דבאלישווילי ומוחמד גדיר. בקבוצה לא אהבו גם את משחקו של טיאגו דוטרה שנכנס בדקה ה-57 והורחק כעבור 11 דקות.

ושוב, חשש מעונש על הדלקת אבוקות

בחיפה חוששים מאוד מהעונש שעשויה הקבוצה לספוג בעקבות הדלקת האבוקות בטורינו. החשש הכבד נוצר בעקבות העובדה שהקבוצה תעמוד לדין ביום שלישי הבא בז'נבה בעקבות הדלקת האבוקות של אוהדיה במשחק מול רד בול זלצבורג בשלב האחרון של המוקדמות. אם חיפה תיקנס ותקבל עונש נוסף על תנאי, הוא כנראה יופעל באופן אוטומטי בעקבות הדלקת האבוקות בטורינו הערב.

בחיפה הסבירו כי אלישע לוי החליט לעלות עם עלי עותמן כקשר בגלל הנטיות ההגנתיות שלו, אך מתברר כי סיבה נוספת עמדה מאחורי ההחלטה: גדיר לא היה כשיר ל-90 דקות בגלל המתיחה בשריר הירך האחורי, אך כשעלה מהספסל קיבל קרדיט מהצוות המקצועי על משחקו. מי שזכה למחמאות הוא הקשר הצעיר ישראל זגורי, שהפגין יכולת טכנית כשנכנס במחצית השניה ושיחק עם הרבה בטחון. בקבוצה מרוצים גם מז'ורז'ה טשיירה. הנשיא יענקל'ה שחר שוחח עם השחקנים בסיום ואמר להם: "שיחקתם כמו גברים, כל הכבוד". כזכור, שחר סיפר לשחקנים לפני המשחק על שיחה שקיים עם נשיא מילאן, ששלח את ברכתו.

המגן פיטר מסיללה, שיצא במחצית, סובל ממתיחה במפשעה והוא בספק למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. אייל גולסה טרם החלים ובכל מקרה גם הוא לא יפתח במשחק.

אלישע לוי: "עשינו הכל נכון חוץ מלהבקיע"

מאמן הירוקים, אלישע לוי, התקשה להסתיר את אכזבתו בסיום: "הפסד מרגיז, זה חוזר על עצמו. עכשיו, אחרי המשחק, אנחנו יכולים לדבר על כך שהיינו בלי כמה שחקנים מאוד חשובים שנמצאים בכושר מצוין", אמר המאמן בסיום. "השחקנים שעלו עשו הכל נכון מלבד להבקיע. שיחקנו נגד קבוצה טובה, לא נפלנו מהם, גם לא ב-10 שחקנים. גם בדקה האחרונה הגענו להזדמנות, בשום פנים לא היתה כוונה ללכת אחורנית", הוסיף המאמן. "ידענו להגיע להזדמנויות, וחבל, ביצענו פאול מיותר לחלוטין, ספגנו ממצב נייח אבל לא נשברנו.

"הצלחנו להגיע למספיק הזדמנויות כדי לקחת את כל הנקודות ולא עשינו את זה, וחבל", המשיך לוי בניתוח. "אבל אנחנו יכולים להמשיך להיות גאים בצורה בה אנחנו משחקים, ועם עוד קצת נסיון ועוד קצת שקט נשתפר".

באשר לטיאגו דוטרה, שנכנס כמחליף והורחק 11 דקות מאוחר יותר, אמר לוי: "דווקא דוטרה היום נכנס בצורה טובה, לא ראיתי אם העבירה הייתה שווה אדום, זה לא אחראי, הוא עשה טעות של שחקן צעיר. הכניס אותנו לבעיה אבל הסתדרנו עם 10 שחקנים. חבל שלא השוונו".

"אנחנו לא יכולים להיות מרוצים שאנחנו מפסידים. יש דברים שחוזרים על עצמם, אבל אנחנו יכולים לשמוח על זה שהתמודדנו איתם במחניה פיזית, טקטית ומנטלית. אנחנו לא מגיעים להרבה הזדמנויות וכשמגיעים, צריך לנצל", הוסיף לוי והחמיא לישראל זגורי הצעיר שנכנס כמחליף: "היה לו משחק מצוין. הרבה ראו אותו בפעם הראשונה".

לוי התייחס להרכב החסר: "נכנסנו לבעיה, לא דיברנו על זה לפני. אין תחליף לשחקן כמו קטן, שהוא בכושר מצוין ומנהיג ועוד שני שחקנים טובים כמו גולסה ובירם, אבל בשביל זה יש מחליפים והיום הרווחנו אותם. על שיטת הכדורים הארוכים שבה שיחקה חיפה בחלקים מהמשחק אמר המאמן: "עשיתי את זה כי נאלצנו לשנות סגנון. גם יניב קטן לא שיחק וגם כי שאר מוליכי הכדור נעדרו. נאצלנו לשחק ישר לשני החלוצים".

קינן: "לא היו להם חיים קלים"

דקל קינן שרשם משחק מצוין במרכז ההגנה דיבר גם הוא על הפספוס, אבל נשמע ריאלי יותר: "התחושה היא תחושה של פסופוס, אבל אני גאה בקבוצה, גאה במועדון ובכולנו, אבל עדיין זה מאכזב. אין ספק שיובנטוס עולה עלינו בכל פרמטר, במיוחד כשאנחנו משחקים בחוץ ובמיוחד ב-10 שחקנים. למען האמת, גם ב-11 שחקנים היו יותר טובים והגיעו ליותר מצבים.

"יצאנו בתחושה שיכולנו לעשות משהו ואני לא יודע לשים את האצבע על משהו ספציפי שבו נכשלנו. יש פערים בין הקבוצות. יובנטוס טובה ממכבי חיפה בכל יום נתון. בכל זאת, נראינו כמו קבוצה שיחקנו קרוב אחד לשני וגם להם לא היו חיים קלים. הראינו שאנחנו מתמודדים יפה גם מול יובנטוס, אבל בואו נהיה אמיתיים, גם אצלנו הם יהיו פייבוריטים".

גוסטבו בוקולי: "במצב כזה, אינ תמיד מאוכזב. הגענו להרבה מצבים לגול של 100 אחוז, אבל עוד הפסד זה אכזבה. הרכב חסר? היינו עם פחות שלושה שחקנים, אבל אנחנו מכבי חיפה. ראיתם איך השחקנים שלנו שיחקו נגד קבוצה גדולה. הכדור לא נכנס לנו, אבל הלאה, אולי במשחק הבא".

פרארה: "היכולת תגיע בהמשך"

יובנטוס השיגה סופסוף ניצחון ראשון לאחר חמישה משחקים בליגה ובליגת האלופות. שלוש הנקודות שחררו הרבה אוויר במועדון ובעיקר אצל המאמן, צ'ירו פרארה, שספג גל ביקורות. מי שלא יזכור את המשחק לטובה הוא פליפה מלו, שנאלץ לרדת מהמגרש בדקה ה-62 עם פציעה בקרסול לאחר תיקול חריף של טיאגו דוטרה. מלו ירד לחדר ההלבשה כאשר הוא ממרר בבכי.

אוהדי יובנטוס קיבלו בצורה קשה את הניצחון של מילאן על ריאל מדריד. כאשר ריאל עלתה ליתרון הראשון צהלו האוהדים המקומיים, תוך שריקות בוז לשוער מילאן שהיה אחראי על הטעות בגול הראשון. בהנהלת יובנטוס היו מרוצים מההכנסות למשחק לאחר שדיווחו לתקשורת בסיומו כי הכניסו קרוב לחצי מליון יורו ממכירת כרטיסים.

פרארה עלה הערב עם מערך חדש בו חלוץ אחד ושלושה קשרים התקפיים. "אני מרוצה מהניצחון והיכולת תגיע בהמשך. תמיד יש מקום לשיפור. זו הפעם הראשונה העונה ששיחקנו בשיטה הזו ואסור לשכוח שיובה בשש או שבע השנים האחרונות שיחקה בשיטה של 4-4-2", אמר פרארה והוסיף: "עשינו שינוי והיו לנו קשיי הסתגלות. הערב, ניסיתי משהו חדש שוב (4-2-3-1) ונראינו טוב. לצערי, לא סיכנו מספיק את השער ובסוף היינו בסכנה. קבוצה טובה צריכה לדעת איך להתנהג ביתרון, במיוחד ביתרון מספרי. על הנקודה הזו, אני כועס", אמר פרארה בהתייחסו למצב המצוין אליו הגיע מוחמד גדיר בתוספת הזמן.

פרארה התייחס להחלטה לפתוח עם חלוץ אחד ואמר: "לפעמים אתה צריך להבין מה עובר על קבוצה בזמן נתון. ההחלטה הייתה לפתוח עם חלוץ אחד, אבל עם עוד שלושה שחקנים שעושים התקפה והגנה. לקחתי החלטה למשחק הנוכחי וזה עבד טוב".

על ההופעה של דייגו אמר המאמן: "הוא צריך להכיר טוב יותר את החברים לקבוצה. הוא שיחק טוב הערב עם ביטחון. ראינו ממנו רמה גבוהה. הוא נע הרבה, עבר בין האגפים וחילק מסירות מצוינות. שלושת הקשרים ההתקפיים שיחקו היטב כמו שאר הקבוצה. היו לנו הרבה מאוד מצבים במיוחד לאור תנאי המגרש".

"רצינו להשיג את הנקודות היום בכל מחיר", אמר בסיום ג'אנלואיג'י בופון לטלוויזיה האיטלקית. "אם עשינו את זה בצורה אפקטיבית, אחרים ישפטו. אני תמיד נמצא בשביל הקבוצה ומוכן לתת הצלות. רצינו את הנקודות בכל מחיר וכל מה שעניין אותנו היה לנצח", המשיך השוער והתייחס גם הוא לשינוי השיטה: "ניסינו גישה אחרת שנתנה לנו יותר ביטחונות בהגנה, ועשינו הרבה דברים יפים הלילה".

סבסטיאן ג'ובינקו: "אני מרגיש טוב כי מלבד הניצחון, עלינו למגרש בגישה אחרת והניצחון הגיע לנו. אני ודייגו? אנחנו בסדר. עשו עלינו הרבה עבירות, אבל היה לנו משחק טוב והוכחנו שאנחנו יכולים לשחק ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully