וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנקו מההמבורגר, נקווה שהשניצל יהיה טעים

22.10.2009 / 10:26

הפועל ת"א מקווה לצאת מהמשברון מול ראפיד וינה בליגה האירופית. ידין פותח כבלם, שכטר ויבואה בחוד (21:05, ע' 10)

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בערוץ 10) תערוך הפועל תל אביב את משחקה השלישי בליגה האירופית בבית ג', כאשר תארח את ראפיד וינה האוסטרית. ביום שבת סיימו האדומים בתיקו 2:2 עם מ.ס. אשדוד בבלומפילד, וכעת הם מקווים להיחלץ מהמשברון שפקד את הקבוצה. במחזור הקודם, כזכור, נוצחה הקבוצה של אלי גוטמן 4:2 על ידי המבורג בחוץ, זאת לאחר שבמחזור הראשון ניצחה 1:2 את סלטיק בבית.

אלי גוטמן תרגל באימון את הקשר אביחי ידין בתור בלם, לצידו של דגלאס דה סילבה, זאת לאחר שוואליד באדיר לא יוכל לשחק כיוון שספג אדום במשחק בהמבורג. דני בונדר תורגל באימון כמגן ימני. בסוף האימון עוזר המאמן יוסי אבוקסיס תרגל את החלוצים איתי שכטר וסמואל יבואה במצבים ליד השער, לאחר ניצול המצבים הלוקה בחסר שלהם במשחקים האחרונים.

בקבוצה מעריכים שכעשרת אלפים צופים יגיעו לבלומפילד על מנת לתמוך באדומים ולדחוף אותם לניצחון שני במפעל.

השוער המחליף של האדומים ניל אברבנל, שפרק את עצם הבריח אתמול באימון, ייעדר כחודשיים ולא יזדקק לניתוח.

הרכב הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, דדי בן דיין, ביברס נאתכו, זוראב מנטשאשווילי, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, סמואל יבואה.

גוטמן: "האוהדים שלנו ראו נגד אשדוד כדורגל שוטף"

היום (רביעי) ערכה הפועל תל אביב את מסיבת העיתונאים לפני המשחק. המאמן אלי גוטמן רוחש כבוד ליריבה האוסטרית שמפתיעה עד כה ומוליכה את הבית עם ארבע נקודות. "נאלץ להתמודד עם הקבוצה המפתיעה של הבית. החיסרון של וואליד באדיר ישפיע עלינו, אבל זה משחק חשוב מאוד ואם נדע לנצח אותו, זה יעזור לנו בהמשך לעלות לשלב הבא", אמר גוטמן.

"ראפיד וינה היא קבוצת עם כדורגל ממושמע וטקטי מאוד, שמקשה את החיים של היריבות", הוסיף המאמן. "קבוצה שלא בכדי עברה את אסטון וילה בשלבים המוקדמים, ניצחה 0:3 את המבורג וסיימה בתיקו 1:1 מול סלטיק. הם ספגו שער אחד בלבד עד כה בליגה האירופית, זו קבוצה שיודעת להתגונן טוב וקטלנית ביציאה למתפרצות. נצטרך להישמר מהדברים האלה ולהביא את הכדורגל שלנו.

"ביום שבת נגד מ.ס. אשדוד", הוסיף גוטמן, "יכול להיות שהאוהדים יצאו מאוכזבים מהעובדה שלא ניצחנו, אבל הם ראו כדורגל טוב ושוטף. מצד שני היינו חשופים למתפרצות ומהדברים האלה נצטרך להישמר במשחק. נצטרך לשחק את הכדורגל שלנו בצורה מסודרת ומאורגנת".

לגבי ההרכב, הרי שגוטמן עדיין מתלבט לגבי האיש שיאייש את עמדת הבלם, במקומו כאמור של הקפטן באדיר, שספג אדום בהמבורג. "רק ביום המשחק", הצהיר המאמן, "אחליט לגבי האפשרות שאביחי ידין יפתח כבלם". "החיסרון של באדיר זה מצב נתון ועם זה נצטרך להתמודד. ניסיתי אתמול את אביחי ידין בעמדה הזו ונמשיך לעשות ניסיונות עד שנקבל את ההחלטה הסופית".

לגבי תרגולו של ידין בעמדת הבלם אמר: "למאמן יש תחושות בגובה הדשא וזו התחושה שקיבלתי כשצפיתי במשחק בגראץ. החלק הקדמי של ראפיד מאוד קליל ולכן צריך שמירה אישית או שני בלמים קלילים. לפעמים יש נתונים וצריך לקבל החלטה יצירתית מעבר לדברים הברורים על פני השטח".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

"המשחק שווה מבחינת המאצ'-אפ בגלל שאנחנו משחקים בבית"

המאמן התייחס לגבי הקשר האחורי הזר זוראב מנטשאשוילי: "הוא שחקן שמסיבות כאלה ואחרות עדיין לא הביא את היכולות שלו לידי ביטוי. עכשיו יש לו את הבמה כדי שיוכיח שמקומו איתנו. לא צריכה להיווצר בעיה בקישור בעקבות החסרון של ידין. היכולות שאביחי מביא באמצע המגרש נצטרך לקבל אותם מאחור".

אתמול עוד לפני האימון אמר גוטמן כי לראפיד אין שחקנים כמו גילי ורמוט ואיתי שכטר: "התכוונתי מבחינת יכולות אישיות של אחד על אחד. כשאמרתי את זה, אמרתי בד ובבד שגם ורמוט וגם שכטר צריכים לדעת להביא את היכולות האישיות לתוך המבנה הקבוצתי וזה משהו שאני עדיין לא מרוצה ממנו. מבחינת יכולות אישיות אני חושב ששניהם יכולים להוות מטרד להגנה של ראפיד.

"המשחק הזה מבחינתי זה מאצ'-אפ שווה בגלל העובדה שאנחנו משחקים בבית", הוסיף גוטמן. "החוזק המשמעותי ביותר של ראפיד זה המשחק הקבוצתי שלהם והעובדה שכולם שם עושים הגנה. גם נגד אשדוד הרגשנו את הקהל ועם כל זה שעשינו רק תיקו בסוף המשחק ראינו שהאוהדים עומדים ויודעים להעריך את היכולות של הקבוצה. אין ספק שבמשחק נגד ראפיד שנרגיש אותם מהרגע הראשון. נגד סלטיק הם אלה שדחפו אותנו לנצחון ואחרי אותו משחק שמעתי את השחקנים מדברים בינם לבין עצמם על זה שהקהל הביא אותם לנצחון ואני בטוח שכך יהיה שוב".

נאתכו: "אנחנו צריכים להביא את הנקודות"

קשר האדומים ביברס נאתכו הוסיף על דברי מאמנו: "בבלומפילד אני לא חושב שיש לנו סיכויים פחותים לנצחון. אם נגיע מרוכזים ונדע לעשות את שלנו, אני מאמין שנוכל לנצח את המשחק. תמיד כיף לשחק באירופה וכדי להישאר במפעל אנחנו צריכים את הנקודות.

"אביחי ואני משחקים תקופה ביחד אז ברור שזה יותר קל, אבל אם מנטשאשווילי ישחק, אני בטוח שהוא יעשה את העבודה כמו שעשה נגד סלטיק כשהיינו צריכים אותו", הוסיף נאתכו. "אני מקווה שאני אעשה את שלי ושבסופו של דבר כל הקבוצה תהיה טובה. ההרגשה טובה לקראת המשחק, אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולהביא נקודות במטרה להמשיך לשלב הבא".

פאקולט: "המבורג וסלטיק עדיין הפייבוריטיות"

ראפיד וינה גם כן קיימה את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק מחר בבלומפילד. בקבוצה האוסטרית רואים במשחק כקריטי להמשך הדרך ומתייחסים להפועל בכל הרצינות: "אנחנו לא פייבורטים למשחק", קבע המאמן פטר פאקולט. "אני עם שתי רגליים על הקרקע וזה שעשינו שתי תוצאות טובות במשחקים הראשונים, לא אומר כלום. המבורג וסלטיק היו פייבורטיות אחרי ההגרלה, ואני עדיין חושב שהם הפייבוריטיות לעלות, אבל התוצאות בשני המחזורים הראשונים עשו את הבית הזה למעניין.

"אם מחר נמשיך להיות מעל הפועל בטבלה, כלומר נצליח לקחת מפה נקודות, אז אחשוב על המשחק הבא ועל האפשרות לעלות לשלב הבא. אני בטוח שהמשחק מחר יהיה קשה. למרות המוניטין של הכדורגל הישראלי באירופה, אני יודע שהכדורגל פה הרבה יותר חזק. נתכונן למשחק מחר כמו שצריך ואם נצליח לעלות ליתרון ראשונים, יהיה להפועל קשה מאוד לחזור למשחק".

שוער הקבוצה, הלגה פאייר, הוסיף: "אנחנו שמחים שהגענו שלושה ימים לפני המשחק. זה נותן לנו הרבה זמן להתכונן. אנחנו בטוחים ביכולת שלנו ולא מזלזלים באף קבוצה. אנחנו יודעים שבלומפילד הוא אצטדיון ביתי, אבל עדיין הכל פתוח. אנחנו בעיקר סומכים על היכולת שלנו למרות שהפועל קבוצה טובה".

המשטרה הודיעה כי לא תתן לרכבים להיכנס דרך רחוב התחיה.

הרכב משוער: הלגה פאייר, אנדראס דובר, רגנוולד סומא, מרכוס קאצר, יורגן פטוצ'קה, סטפן קולוביץ', סטפן הופמן, ולי קבלאק, ברקנקו בוסקביץ', יאסין פחליבן, ניקיצ'ה ילאביץ'.

עדכון ראשון: 21/10/09, 16:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully