וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפשיץ: "אני מרגיש שיש לנו תמיכה גדולה יותר"

איתן נוח

21.10.2009 / 16:07

השחקן היחיד שנותר בהפועל חולון התייחס להבדלים בקבוצתו מהשנה שעברה. עוזי: "זה מועדון גדול ואנו תמיד שואפים גבוה"

אחרי שבשנתיים האחרונות סיימה הפועל חולון עם תואר, מקווה הקבוצה לפתוח את עונת 2009/10 עם תוצאות דומות. בקיץ האחרונה עבר המועדון מהפיכה משמעותית כשעמיר עוזי החליף בתפקיד את דני פרנקו וסגל השחקנים עבר שינויים לא מעטים. היום (רביעי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים, בה דיברו אנשי הקבוצה על המטרות והשאיפות לקראת העונה שתחל ביום ראשון.

"ההרגשה טובה מאוד לפתוח את העונה", אמר עוזי. "יש התרגשות רבה בגלל שהאוהדים התקרבו לקבוצה. אנחנו כבר מצפים לשריקת הפתיחה ביום ראשון. חולון זה מועדון גדול ואנחנו תמיד שואפים הכי גבוה. המטרה המרכזית שלנו היא להגיע למקומות 1-8 ומשם זה שאלה של חיבור. חולון לטוב ולרע זו קבוצה של אוהדים עם הקהל הכי מדהים בארץ".

קפטן הקבוצה, ליאור ליפשיץ, הוא השחקן היחיד שממשיך מהשנה שעברה. "אני לא רואה כל כך דמיון בין העונה הזו לעונה שעברה", אמר ליפשיץ. "זו קבוצה חדשה עם מאמן חדש ושחקנים חדשים. אני מרגיש שיש תמיכה גדולה יותר. מבחינת סגל השחקנים יש פה חיבור טוב ואני מאמין שבמהלך העונה זה ייראה טוב מאוד".

ג'ון תומאס, שחקנה הזר של הקבוצה שהגיע מחימיק יוז'ני, אמר: "אני אוהב את חולון ואת האולם שלנו. בינתיים אני רק נהנה פה. זה כבוד גדול עבורי לעבוד כל יום ולהמשיך להתקדם. בינתיים זו רק תחילת העונה אז קשה לנבא מה הולך לקרות במהלכה. אנחנו נעשה הכל בשביל לתת את הכל בכל משחק ולנצח. כשיש תמיכה כזו של הקהל זה ישר מעלה אותך. זה כאילו שיש לך עשר נקודות יתרון מההתחלה".

יושב ראש הקבוצה, טובי שוורץ, אמר: "הקבוצה מנוהלת על ידי קבוצה של אוהדים ואני ממש שמח באופן אישי על שיתוף הפעולה המדהים הזה בין הקבוצה לאוהדים". דובר הקבוצה הוסיף בנושא ש"האוהדים יודעים הכל על הקבוצה ויכולים להתעדכן בכל מה שקורה בה בכל רגע נתון". כמו כן חולון הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם עמותת 'אור ירוק', שתעביר הרצאות בכל מחלקות הקבוצה. כמו כן חתמה הקבוצה עם ספונסר חדש, חברת בקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully