וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה: עתירה לביטול אליפויותיה של מכבי ת"א

21.10.2009 / 15:36

בצעד יוצא דופן שוקל אריה זילברברג, אוהד הפועל ת"א, לעתור לבית משפט כדי לבדוק אם שופטים השקיעו אצל מוני פנאן ז"ל

על רקע הדיווחים על אפשרות ששופטים השקיעו כספים אצל מנהלה לשעבר של מכבי תל אביב, מוני פנאן ז"ל, שהתאבד שלשום, מתחילה לצוף גם יוזמה חדשה מטעם גורמים פרטיים, שלא ממש מבינים כיצד התאפשר מהלך שכזה ודורשים שגורמים משפטיים יבדקו אפשרות לנקוט ביד קשה כנגד מכבי תל אביב.

אוהד הפועל תל אביב והפועל אוסישקין, אריה זילברברג, החל לבדוק את האפשרות להגיש עתירה, ייתכן לבג"צ, לביטול האליפויות האחרונות של מכבי תל אביב, זאת במידה ויתברר כי שופטים אכן השקיעו כספים אצל פנאן. "אני רוצה שיבדקו את זה", אומר זילברברג. "מה שמדווח בימים האחרונים מסביר לי הרבה דברים שלא הבנתי בעבר".

זילברברג מוסיף: "אני דורש שיבטלו את התוצאות של מכבי תל אביב. אני חושב שהם הרסו את הכדורסל הישראלי במדינת ישראל. אני רוצה להיות זהיר בדברי, אבל אם שופטים השקיעו כספים אצל מוני פנאן, שאין לי מילה רעה עליו, קשה לשופט כזה או אחר לא לשרוק צעדים בשנייה האחרונה נגד הפועל ירושלים. צריך לנקוט ביד קשה כנגד מכבי תל אביב. צריך לקחת דוגמא מאיטליה, שם נקטו ביד קשה נגד יובנטוס, שספגה ירידת ליגה ובוטלה לה אליפות".

מי שיבדוק עבור זילברברג את הייתכנות המשפטית של מהלך מהסוג הזה הוא עורך דין יובל מור. "אני אהיה מאושר אם יבדקו פעם אחת ולתמיד לעומק את הנושא הזה", מוסיף זילברברג. "בינתיים נראה שהמשטרה לא מתעניינת בבדיקה מקיפה, וכששמעון מזרחי אומר שהוא מעולם לא ידע על משהו כזה, זה נשמע יותר כבדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully