וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו האריכה את חוזהו של קאטלר

21.10.2009 / 10:02

הקוורטרבק שהגיע בטרייד יישאר בקבוצה עד 2013. הפטריוטס שחררו את גאלוויי, ג'וליאן אדלמן כנראה סיים את העונה

בשיקגו מרוצים מג'יי קאטלר. הברס החתימו את הקוורטרבק שלהם, שחוזהו אמור היה להסתיים אחרי 2011, לשנתיים נוספות, על חוזה של 30 מיליון דולר, 20 מיליון מהם בכסף מובטח. "אני מודה למשפחת הברס על התמיכה", מסר קאטלר בהודעה בטוויטר. קאטלר הגיע, כזכור, בקיץ האחרון בטרייד ששלח אותו לשיקגו ואת קייל אורטון מהברס לדנבר.

עובד באיצטדיון של סן דייגו נהרג, לאחר שנפל מתוך תא העיתונאים באיצטדיון לפני משחק ההפסד לדנבר ביום שני. וולט דניאלס בן ה-66 הכין את התא לעוזרי המאמן של דנבר, וצנח מגובה עשרה מטרים. הוא הוחש לבית החולים עם פציעות ראש קשות ומת הלילה.

ניו אינגלנד שחררה את התופס הוותיק ג'ואי גאלוויי, 15 שנים ב-NFL, אלא שהפטריוטס התבשרו מייד לאחר השחרור שתופס אחר של הקבוצה, ג'וליאן אדלמן, שבר את ידו ויחמיץ כנראה את המשך העונה. כדי לפנות מקום לליינבקר טולי באנטה-קיין, ששב וחתם בקבוצה, קיימות ספקולציות על שחרור צפוי של אדליוס תומאס, אולם השחקן מצפה להיכלל בסגל בשבוע 7 מול טמפה ביי. המאמן ביל בליצ'יק סירב לשפוך אור על הסיטואציה: "כל שבוע הוא שבוע חדש, נעשה הערכת מצב מחודשת אחרי המשחק הקרוב".

פרנק גור יחזור לשורות סן פרנסיסקו ביום ראשון הקרוב ביוסטון, כשבנוסף יערוך התופס מייקל קראבטרי את הבכורה שלו בקבוצה. ההערכות הן שקראבטרי אף יפתח בהתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully