וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז חזרו להשליט סדר

21.10.2009 / 8:06

ניו יורק פרצה באינינג הרביעי את הבונקר של האיינג'לס, בדרך לניצחון גדול 1:10 ול-1:3 בסדרה. הומר חמישי בפלייאוף לא-רוד

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 10:1 (1:3 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: סי. סי. סבאת'יה. מפסיד: סקוט קאזמיר

בבייסבול כל יום הוא יום חדש, ואם קיוו האיינג'לס למשוך את המומנטום מהניצחון במשחק השלישי, הרי שלאלכס רודריגז, מלקי קבררה וסי.סי. סבאת'יה היו תוכניות אחרות. על מנוחה של שלושה ימים בלבד הגיש סבאת'יה שמונה אינינגים עם חמישה סטרייקאאוטים, רודריגז רשם שלוש חבטות, שתי הכנסות רצים ושלוש ריצות וקבררה הפגיז שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים, בדרך לניצחון שהציב את הפסים מרחק ניצחון אחד מהוורלד סירייס. המשחק החמישי בסדרה יתקיים בלילה שבין חמישי לשישי באנהיים, ואם יצליחו איי ג'יי בארנט והיאנקיז לנצח את ג'ון לאקי והמלאכים, הם יחזרו בגפם לניו יורק. אם לא, יצטרפו אליהם האיינג'לס לתפוח הגדול, כדי לקיים לפחות עוד משחק אחד.

אחרי שלושה אינינגים מאופסים חבט רודריגז לסינגל בפתיחת הרביעי, כשחורחה פוסאדה הוסיף דאבל. הידקי מאטסוי רשם סטרייקאאוט וסקוט קאזמיר החלש נראה בדרך ליציאה מהברוך, אבל הברזים נפתחו. רובינסון קאנו הצליח להכניס את א-רוד, קבררה הכניס עוד שתי ריצות עם סינגל - 0:3. באינינג החמישי ירה רודריגז להומר החמישי שלו בפלייאוף הזה (וואו!) וקנדרי מוראלס עשה את מה שנראה כתחילתו של קאמבק, עם הומר מצמק בתחתית האינינג - 1:5.

אבל סבאת'יה לא הרשה שום חזרה של המלאכים, והחזיק מעמד עד האינינג השמיני, בו סגר ג'וני דיימון את הסיפור עם הומר בן שתי ריצות - 1:7. מלקי קבררה נעל את המשחק עם דאבל בן שתי ריצות אחרי ששגיאה של בובי אבראו הכניסה את רודריגז הביתה - 1:10 גדול בסיום, ואו-טו-טו יש לנו סדרה בין פילדלפיה ליאנקיז. אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully