וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ידין יפתח כבלם, נקווה לעבור בשלום את המשחק"

20.10.2009 / 22:19

שחקן בהפועל ת"א חושש מתיפקודו של ידין על חשבון באדיר נגד ראפיד וינה. אברבנל נפצע, גוטמן ערך שיחת עידוד לקנדה

אחרי שאתמול (שני) נעדרו מאימון הפועל תל אביב גיל ורמוט, נמנייה ווצ'יצ'ביץ', אביחי ידין וביברס נאתכו, שבו כל הארבעה להתאמן כרגיל לקראת המשחק ביום חמישי נגד ראפיד וינה במסגרת הליגה האירופית, כשאת האימון העביר אלי גוטמן ששב מוינה.

בשל חסרונו של וואליד באדיר, לא מעט כאב ראש יש לגוטמן בכל מה שקשור לשאלה מי יתפוס את מקומו במרכז ההגנה. כפי שהדברים נראים כרגע, ידין יהיה זה שיפתח, לאחר שתורגל הערב כבלם לצידו של דגלאס דה סילבה ולראשונה ינוסה בתפקיד. לגבי האפשרות שידין אכן ישנה תיפקוד אמר אחד השחקנים: "רואים שזה לא התפקיד הטבעי שלו והוא קצת התקשה, אבל בסך הכל הוא היה בסדר. אם הוא יפתח כבלם אנחנו מקווים שזה יעבור בשלום".

בהגנה תורגל גם דני בונדר, שגם הוא כמו ידין אמור לפתוח לפי התירגול הערב. ניל אברבנל נפצע בכתפו לאחר מפגש עם מהראן לאלה. השוער נסע מבלומפילד אל בית החולים, שם עבר צילום שהעלה שהוא פרק את עצם הבריח ומחר יידעו כמה זמן הוא ייאלץ להיעדר.

גוטמן עדיין לא דיבר עם שחקניו על היריבה ורק מחר יערוך אסיפה טקטית לקראת המשחק. את עמרי קנדה, עליו הועברה ביקורת על יכולתו לאחרונה, לקח גוטמן לשיחת עידוד. בניגוד לשני המשחקים הראשונים מול סלטיק והמבורג, גוטמן יעלה ביום חמישי עם מערך זהה לליגה, כלומר עם ארבעה קשרים ושני חלוצים. את מקומו של ידין יחליף הגאורגי זוראב מנטשאשווילי וישחק לצידו של נאתכו בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully