וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מויאל יחלים עד חיפה

דור בלך

20.10.2009 / 15:33

אופטימיות בבירה: בית"ר מנצחת בלי להרשים, הרוש משתבח, מויאל יהיה כשיר וחיפה תגיע תשושה. שום: "מקווה שזה יימשך"

לאחר הניצחון על בני יהודה אמש (שני) פתחו בבית"ר ירושלים בשבוע ההכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום שני הבא. בבית"ר עדיין לא מרוצים לחלוטין מיכולתה של הקבוצה, אבל שמחים על השיפור בה ועל הניצחונות. בבית"ר מאמינים כי למשחק המסקרן מול חיפה הקבוצה תגיע בכושר טוב עוד יותר, ובמקביל מקווים לעייפות מצד החיפאים, שישחקו בטורינו נגד יובנטוס מחר, פחות מחמישה ימים לפני המשחק.

אחד ממצטייני הקבוצה העונה, קובי מויאל, נפצע אתמול בכף רגלו לקראת סיום המשחק והוחלף על ידי פאולו דה לה האסה. הקשר הצעיר יעבור היום בדיקות וצילומים בבהונות רגלו כדי לבטל אפשרות של שבר, אך בכל מקרה צפוי להיות כשיר למשחק בשבוע הבא. גם עידן טל עדיין סוחב פציעה בקרסולו, שלא מנעה ממנו לשחק אמש ולא צפויה להפריע לו גם בשבוע הבא. אבירם ברוכיאן הפצוע ייעדר בכל מקרה, כשבשבוע הבא, לאחר המשחק נגד חיפה, יתקבלו החלטות באשר לעתידו הרפואי והאם לנתח את ברכו או האם שתהליך ההחלמה יימשך ללא ניתוח.

מי שזכה לאינסוף מחמאות הוא שוערה הצעיר של הקבוצה אריאל הרוש, שרשם אתמול מספר עצירות מרשימות. הרוש זכה למחמאות מכל שחקני הקבוצה, כולל השוער השני של בית"ר ז'ולסן מאייבי, שסיפר בסיום המשחק לכולם כי כל עוד הרוש מפגין יכולת כזו, הוא לא יכול להתלונן על כך שהוא יושב על הספסל. גם יצחק שום התייחס ליכולתו הגבוהה של השוער לאחר שהרשים פחות במחזור הקודם בבאר שבע ואמר "יש שחקנים צעירים שנראו פחות טוב במשחק הקודם ואני שמח שהפעם הם הציגו יכולת טובה. מקווה שזה יימשך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully