וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "עשיתי משהו היסטורי"

20.10.2009 / 13:03

דני בורשבסקי נפגש עם מדליסט הארד באליפות העולם, שהבטיח לא להסתפק בהישג: ”עשיתי אימון לפני האולימפיאדה”

רויטרס

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הועד האולימפי ערך היום (שלישי) קבלת פנים חגיגית לאלכס שטילוב אחרי חזרתו אמש מלונדון שם זכה במדליית זהב היסטורית באליפות העולם בהתעמלות מכשירים. שטילוב קיבל מענק של 50 אלף ש"ח על ההישג, ומאמנו סרגיי וייסבורג קיבל 25 אלף ש"ח.

כשנשאל האם הרגיש את עוצמת ההישג כשהצליח להביא לישראל מדליה נדירה בענף כל כך פופולרי בספורט האולימפי אמר שטילוב: "הרגשתי את זה ממש אחרי שזכיתי במדליה, כשכל המאמנים באו ואמרו לי הנה סוף סוף זכית, הגיע לך. לא היה מתעמל אחד או מאמן אחד שלא אמר לי מזל טוב. אני מרגיש שיש משהו מיוחד בזה, כי זו מדליה ראשונה שלי באליפות העולם ובכלל מדלייה ראשונה של המדינה שלנו בהתעמלות. עשיתי משהו היסטורי אבל צריך לא לעצור בזה ולהמשיך".

לגבי התרגיל הספציפי בו זכה בארד, בתרגיל הקרקע בו הוא מתמחה, אמר שטילוב: "היו לי תרגילים יותר טובים בקריירה, למשל במוקדמות באולימפיאדה שם עשיתי תרגיל יותר טוב, צריך רק לנקות את התרגיל שעשיתי עכשיו ולהוסיף קצת אלמנטים".

על האווירה באולם O2 בלונדון, בו ייערכו גם התחרויות באולימפיאדת 2012, אמר שטילוב: "האווירה הייתה טובה מאוד, גם האולם טוב מאוד ונוח להתחרות שם. לוקח זמן להתרגל, אבל עשיתי אימון לפני האולימפיאדה". על הציפייה שכעת הוא יזכה לאימוץ מחברות מסחריות שיעזרו לו כלכלית אמר שטילוב: "עוד לא חשבתי על ספונסרים, אבל אם יהיו לי אני מאוד אשמח וזה מאוד יעזור לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully