וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האווי לא סוף

20.10.2009 / 8:01

האווי קנדריק החל וסיים קאמבק של האיינג'לס, שניצחו את היאנקיז 4:5 וצימקו ל-2:1 בסדרה. ניצחון במהפך לפיליז

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 4:5 (1:2 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: ארווין סנטנה. מפסיד: אלפרדו אסבס

כשדרק ג'יטר, אלכס רודריגז וג'וני דיימון חבטו לשלושה הומראנס והעלו את היאנקיז ליתרון 0:3 במשחק, הסדרה הזו נראתה גמורה. האיינג'לס היו מעוכים ולא הצליחו לחבוט בכדור. הומר של האווי קנדריק הצית את הפתיל המוכר באנהיים, פתיל ה"ראלי מאנקי", קוף המהפך הטרנדי. ולאדימיר גררו הוסיף הומר בן שתי ריצות, וב-3:3 פתאום היה לנו משחק. אחר כך הגיע קנדריק עם טריפל שהעלה את המלאכים ל-3:4, לפני שחורחה פוסאדה השווה עם הומר רביעי של ניו יורק בהתמודדות. מריאנו ריברה חילץ את היאנקיז ממצב קשה על בסיסים מלאים, אבל באינינג ה-11 חבט ג'ף מאת'יס לדאבל שהכניס את קנדריק הביתה, קבע 4:5 לאיינג'לס והציל את הסדרה.

זה היה משחק דרמטי, אם כי לא משובח במיוחד. המלאכים, שעשו המון שגיאות הגנתיות במשחקים הראשונים, חזרו על הטעויות, הפעם בהתקפה. ריצה שלומיאלית בין הבסיסים, טעויות טקטיות וטירוניות, גניבות בסיסים שלא לצורך - הכל היה שם. אבל בסופו של דבר, הם צריכים להגיד תודה לג'ו ג'ירארדי, שביצע את הטעות הטקטית הגדולה ביותר. הוא השאיר את מריאנו ריברה לאינינג אחד בלבד, הוציא את דייב רוברטסון המצוין אחרי שתי פסילות, הכניס את אלפרדו אסבס הנמושה להגיש במקומו והפסיד ליאנקיז את המשחק.

מפגש מספר 4 יתקיים הלילה, ובו יתעמתו סקוט קאזמיר מלוס אנג'לס וסי.סי. סבאת'יה, שיגיש על מנוחה של שלושה ימים בניו יורק.

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5 (1:3 לפיליז בסדרה)

מנצח: בראד לידג'. מפסיד: ג'ונתן ברוקסטון

דווקא המגיש הכי אמין של הדודג'רס כשל ברגעי האמת, וייתכן שעלה ללוס אנג'לס בעונה כולה. שגיאה של הקלוזר ג'ונתן ברוקסטון באינינג התשיעי אפשרה לג'ימי רולינס לרשום דאבל בן שתי ריצות, ולהפוך את התוצאה מפיגור ליתרון אחרון בהחלט. הפיליז ירדו מהמשחק הזה עם ניצחון שהעלה אותם ל-1:3 בסדרה, ובלילה שבין רביעי לחמישי יגישו על הסדרה כולה.

"זה גדול", אמר רולינס, "כל הלחץ עליהם". והוא צודק. הומר בן שתי ריצות של ריאן הווארד העלה את פילדלפיה ליתרון מהיר 0:2 על רנדי וולף כבר באינינג הראשון, אבל הפעם ידעה לוס אנג'לס לחזור, עם שתי ריצות באינינג הרביעי. הומר של מאט קמפ בחמישי וסינגל של קייסי בלייק בשישי העלו ל-2:4, לפני שצ'ייז אטלי חבט לסינגל שהכניס את שיין ויקטורינו וצימק. עם שני אאוטים ושני שחקנים על הבסיסים, עלה רולינס מול ברוקסטון בתחתית התשיעי. סטרייק, בול - ובום לימין, דאבל וניצחון.

עכשיו תהיה המשימה קשה מאוד לדודג'רס, שיצטרכו לנצח במשחק 5 כדי להעביר את ההכרעה הביתה. קול המלס יגיש מול קלייטון קרשאו או ויסנטה פאדייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully