וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בדרך למטה

19.10.2009 / 18:17

ג'ים זורן נושל מקריאת מהלכי ההתקפה בוושינגטון, ונראה שהוא בדרך החוצה מהקבוצה. ג'נקינס מהג'טס סיים את העונה

לאחר ההפסד 14:6 לקנזס סיטי, החליטו בוושינגטון שאנאף איז אנאף, ועשו צעד ראשון בדרך לפיטוריו. ההנהלה מינתה את היועץ ההתקפי שרמן לואיס, שהגיע לקבוצה רק לפני שבועיים, להיות מתאם ההתקפה. זורן החזיק עד כה גם במשרה הזו, בנוסף למשרת המאמן הראשי, והמנהל המקצועי של הקבוצה ויני סראטו הודיע לו כי יש לו יותר מדי סמכויות. בעקבות ההורדה הזו בדרגה, גוברות ההערכות שזורן יפוטר בקרוב. זורן עצמו אמר: "אני צריך להיות טוב יותר, ועד שלא אהיה טוב יותר, לא אהיה רגוע".

ג'ף ריד, הבועט של פיטסבורג, לא נח עד שיש לו צרות עם המשטרה. כזכור, זמן קצר לאחר הסופרבול השתולל ריד בחנות נוחות לאחר שבתא השירותים לא היה נייר טואלט, וכעת הוא מואשם כי השתכר בפומבי לא רחוק מ"היינץ פילד", בו ניצחו הסטילרס את קליבלנד 14:27.

האם מת'יו סטאפורד סיים את העונה? הקוורטרבק הרוקי של דטרויט עבר בדיקת MRI כדי לבדוק את חומרת פציעתו בברך. את התוצאות יבשר האיש שתמיד כיף לבקר אותו - דוקטור אנדרוז מאלבמה (יש אחד כזה? מתערב שאין. כמו שחשבתי שאין דוקטור מרטנס עד שבאו הנעליים. ומה אומר לכם? מעולם לא שמעתי על נעלי "דוקטור אנדרוז". בטח קונספירציה של יצרני המיניסקוסים). סטאפורד נפצע לפני שבועיים במשחק מול שיקגו ולא שיחק במחצית השניה.

מי שבוודאי סיים את העונה הוא קריס ג'נקינס, התאקל של ניו יורק ג'טס, שקרע את רצועות הברך ולא יראה עוד מגרש ב-2009. ג'נקינס תיקל את פרד ג'קסון מבפאלו חמש דקות להפסקה. הוא ירד לחדר ההלבשה, עבר בדיקות ושם התבררה חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully