וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה חולמת על פלייאוף

איתן נוח

19.10.2009 / 17:55

העולה החדשה לליגת העל קיימה מסיבת עיתונאים והציבה מטרה: מקומות 1-8. אלפסי: "יש לנו קבוצה איכותית"

העולה החדשה אליצור מכבי נתניה פתחה את עונת המשחקים 2009/10 עם מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה, שנערכה בעיריית נתניה במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג. הקבוצה שעלתה העונה לליגת העל אחרי היעדרות ממושכת הציבה כמטרה לבסס את עצמה בליגה הראשונה. על שחזור ההישגים של העולות הקודמות לליגת העל, חולון וחיפה, עדיין לא מדברים בעיר היהלומים.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, פתחה את מסיבת העיתונאים: "אנחנו העיר היחידה בארץ שיש לה שלוש קבוצות בליגת העל. הלוואי ונוכל לסייע יותר ויותר לקבוצה. לנושא של הפיכת נתניה לבירת הספורט יש חלק נכבד. יש לקבוצה אהדה גדולה ברחוב ואנחנו עיר שתומכת בספורט".

היו"ר צביקה בלנקיטני דיבר על הרעיון והמוטו סביב הקבוצה: "המוטו שלנו היה בסיס נתנייתי, והתושבים מתחברים יותר לשחקני בית להם יהיה ערך מוסף. המשימה שלנו היא לתקוע יתד בליגה ולהגיע למקומות 1-8 ולפלייאוף. המון ילדים משחקים כדורסל והצבנו מטרה להעניק להם קבוצה בליגת העל".

בהמשך דיבר בלנקטיני על בעלי הקבוצה דייויד קולברן ועל שדרוג האולם של נתניה, שיהיה אחד מהקטנים בעונה הקרובה בליגת העל: "קולברן מעורב בכל. אנחנו עסוקים בבניית הקבוצה ובשידרוג האולם, ועשינו את זה. אני מקווה שסביב הקבוצה יבנה היכל, העיר ראויה לו".

אחרון לדבר היה אריק אלפסי, מאמן הקבוצה, שממשיך לעונה שנייה רצופה אחרי שהצליח לעלות את נתניה לליגת העל: "אנחנו נראים כקבוצה טובה. אני מאוד מקווה שניכנס ל-1-8 כי יש לנו קבוצה איכותית ונמשיך לחזק אותה. הכול יגיע עם הרבה זיעה ומלחמה. יש כאן שחקנים שאימנתי במחלקות הנוער במשך שנים רבות. עשינו בשנה שעברה עונה מדהימה ואני לא מאמין שאפשר יהיה לשחזר הישגיות כזו. אני מקווה שהקהל ידחוף את הקבוצה ושנראה הצגות כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully