וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: למרות הביקורת, קנדה תורגל בהרכב

19.10.2009 / 17:55

דני בונדר מועמד להחליף את באדיר המורחק מול ראפיד וינה, שתגיע ללא הייקינן הפצוע. שביט אלימלך פנה לבית המשפט

לאחר יום מנוחה שקיבלו שחקני ההרכב של הפועל תל אביב, חזרה היום (שני) הקבוצה להתאמן בסגל כמעט מלא למשחק נגד ראפיד וינה ביום חמישי במסגרת המחזור השלישי בליגה האירופית.

מהאימון עצמו נעדר המאמן אלי גוטמן שטס אתמול לוינה לעקוב אחרי ראפיד, ועוזר המאמן יוסי אבוקסיס מילא את מקומו. גם גילי ורמוט נעדר מהאימון בשל כאבים ברגלו ונמניה ווצ'יצ'ביץ' קיבל מנוחה. אביחי ידין וביברס נאתכו ערכו אימון ריצה בלבד, וכל הקבוצה אמורה לשוב לאימון שיתקיים בבלומפילד ובעצם יחל את ההכנות הרשמיות למשחק ביום חמישי.

עדיין קשה להעריך איך גוטמן מתכוון לפתוח מול ראפיד כאשר היום דווקא עומרי קנדה, שספג ביקורת מהצוות המקצועי במשחק האחרון, תורגל בהרכב כמגן הימני ואילו בונדר תורגל כבלם לצידו של דגלאס דה סילבה על חשבונו של וואליד באדיר המורחק. האימון הסגור מחר ייתן אינדיקציה טובה יותר לגבי ההרכב שאמור לעלות ביום חמישי, כאשר כל סגל השחקנים אמור לשוב.

מרכוס הייקינן, קשרה האחורי הפיני של ראפיד וינה, לא יגיע לישראל ולא ישחק נגד הפועל תל אביב במסגרת הליגה האירופית ביום חמישי. הייקינן נפצע אתמול (ראשון) במשחק ההפסד של ראפיד 1:0 לשטורם גראץ ונאלץ לנטוש את המגרש כבר לאחר 11 דקות של משחק. היום, אישרו בראפיד כי השחקן, בעל 50 הופעות בנבחרת פינלנד, לא יצטרף לנסיעה לישראל.

שביט אלימלך פנה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להפוך את פסק הבורר שניתן פסק בסוף חודש יוני האחרון לפסק בית המשפט. שביט כבר ממתין כמעט ארבעה חודשים לסכום שנפסק - כ-187 אלף שקלים. הפועל אמורה להשיב לבית המשפט בתוך 15 ימים ואם לא תעמוד בכך או במתן התשלום יפעל אלימלך באמצעות עורך דינו לקבל את אשר מגיע לו בכל דרך חוקית אפשרית, הכוללת גם הטלת עיקול על נכסי המועדון.

עדכון ראשון: 19/10 15:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully