וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עבודה מהירה, שחיטה כשרה

19.10.2009 / 8:01

ההתקפה קפצה מהר, קליף לי הגיש מבריק, פילדלפיה הביסה את הדודג'רס 0:11 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת גמר ה-NL

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 0:11 (1:2 לפיליז בסדרה)

מנצח: קליף לי. מפסיד: הירוקי קורודה

עד כה לוו מרבית משחקי הפלייאוף בדרמה גדולה, כשבכולם ראינו לפחות קלוזר אחד שעובד. לא הפעם. בקור מקפיא בעיר האחווה היה קליף לי מבריק, הגיש שמונה אינינגים וסילק עשרה חובטים בסטרייקאאוט, כשהוא נתמך בעבודה התקפית מהירה של חבריו לקבוצה. הפיליז לא השאירו סיכוי להירוקי קורודה, אותו נאלץ ג'ו טורה למשות מהמשחק כבר אחרי 1.1 אינינג בעקבות המטווח שביצעו צ'ייז אטלי, ריאן הווארד וג'ייסון וורת', מרכז ליינאפ שלא נופל מזה של היאנקיז.

"מה אני יכול להגיד על לי? הוא היה מדהים", אמר צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה, בסיום. לי אכן ערבב, טרף והכיש חובטים. מה שלא פחות חשוב מבחינת הפיליז הוא שהם לא נתנו להפסד המיותר מבחינתם במשחק 2 להשפיע עליהם ויצאו לעבודה מוקדם. טריפל של הווארד העלה אותם ל-0:2 כבר באינינג הראשון, הומר של וורת' הפך את היתרון ל-0:4 עוד לפני סיום האינינג. בשני הכניס ג'ימי רולינס עוד ריצה עם דאבל והווארד הכניס את רולינס עם פסילה. בשלב הזה כבר היה צ'אד בילינגסלי על המגרש כמחליף ארוך (לונג ריליוור). מדהים מה שנהיה ממי שאמור היה להיות האס של לוס אנג'לס העונה.

עד לסיום זה היה משחק לפרוטוקול, כששיין ויקטורינו מוסיף הומר. הלילה (22:13) יארחו האיינג'לס את היאנקיז למשחק השלישי בסדרה, וב-2:07 תנסה פילדלפיה לעלות ליתרון 1:3 ולהתקדם עוד קצת לכיוון הוורלד סירייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully