וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "שיקול דעת מוטעה של שופט במשחק ידידות"

איתן נוח

18.10.2009 / 22:15

במכבי ת"א הגיבו על הרחקתו של פיני גרשון בניו יורק: "לשחקן הניקס השופט הבליג, לנו הוא שרק טכניות על הרבה פחות"

משחק הראווה שערכה הערב (ראשון) מכבי תל אביב בניו יורק קיבל תפנית מביכה, כשבמהלך הרבע השלישי הורחק מהמגרש מאמן מכבי פיני גרשון אחרי שספג עבירה טכנית שנייה, אך סירב לרדת מהפרקט. המשחק הופסק למשך 15 דקות ארוכות ומביכות, ובסופן, אחרי שכנועים רבים מצד שמעון מזרחי והרב גרוסמן, ניאות המאמן להתפנות ולאפשר למשחק להימשך, וזאת אחרי שהשופטים איימו להפסיק את המשחק.

מהנהלת מכבי תל אביב נמסרה הערב בתגובה הבאה: "השופט שרק לשחקן הניקס עבירה, ולמרות שקילל אותו ועשה לו תנועה, השופט הבליג, בעוד שלנו הוא שרק קודם לכן שלוש עבירות טכניות על הרבה פחות. פיני העיר לו על כך, קיבל טכנית שנייה והורחק. זהו שיקול דעת מוטעה של שופט, בטח במשחק ידידות".

"מעולם לא ראיתי דבר כזה ואני עושה את העבודה הזו כבר הרבה זמן", צוטט אחד המאבטחים הבכירים בגארדן על ידי ESPN. "אני לא רוצה לדבר. אני עדיין כועס. אולי בפעם הבאה", צוטט גרשון באתר.

יניב גרין סיפר גם הוא על המשחק: "זה משחק אימון, ניסינו להשיג כמה שיותר ממנו, למרות שזו לא הרמה שלו ולא מה שנשחק מולו. נקווה שהמשחק הבא יהיה קצת יותר טוב. חבל שאירועי שיפוט כאלה קורים במהלך משחקי אימון". ל-ESPN אמר גרין: "פיני הוא דמות, זה ברור. הוא אנרגטי, אוהב את הקהל והקהל אוהב אותו. בישראל אנשים באים למשחקים לראות אותו יותר מאשר הם באים לראות אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully