וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "זה לא מקצועני מה שקורה פה"

18.10.2009 / 15:38

שוער באר שבע ביקר את התנהלות הצוות המקצועי, לאחר שבהפסד למכבי חיפה שותפו שחקנים שלא התאמנו באופן סדיר

שוער הפועל באר שבע, טברטקו קאלה, התפרץ על שחקני הקבוצה אתמול (שבת) לאחר ההפסד למכבי חיפה (3:1), ואף מתח ביקורת נוקבת על ההתנהלות של הצוות המקצועי. "אני לא מבין מה זה צריך להיות, נותנים כאן לשחקנים פצועים לשחק. מה, אני שק החבטות שלכם?", הטיח השוער בחבריו. שחקנים סיפרו כי קאלה התכוון לשלושה שחקנים שלא התאמנו באופן סדיר במהלך השבוע, והם: דנילו מורייה (פציעה בשריר הבטן), שמעון הרוש (קרע במפשעה) וסיראז' נאסר (סיבות אישיות). "אם אני הייתי פצוע", המשיך קאלה, "אני לא הייתי עולה למגרש. אני לא מבין איך עליתם. זה לא מקצועני מה שקורה פה".

יש לציין כי למרות ההפסד אתמול למכבי חיפה, בקבוצה לא מאוכזבים יתר על המידה. "מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בארץ, שמשחקת מול בורדו ובאיירן וברור לנו שהמאבק הוא לא מולם, אלא מול קבוצות במרכז הטבלה", אמר שחקן בקבוצה.

ביום שישי התלוננו שחקנים בקבוצה עקב רצונו של המאמן גיא עזורי לערוך קבלת שבת באיצטדיון, והתנגדו לכך בטענה שהאימון נערך בשעה מאוחרת מדי, וזה גוזל את זמנם המשותף עם המשפחות. בסופו של דבר, קבלת השבת לא נערכה ושחקנים הודיעו כי הם מתכוונים לבקש מההנהלה להקדים את האימונים לשעות הבוקר של יום שישי. לפי שעה עזורי מתנגד לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully