וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קטן צפוי להחמיץ את יובנטוס

18.10.2009 / 19:41

מכבי חיפה תצא לטורינו בלי הקפטן החולה, שיצטרף רק אם מצבו ישתפר. לוי צפוי לפתוח עם שני חלוצים: ארבייטמן ודבאישווילי

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יניב קטן, קפטן מכבי חיפה, לא ייצא עם הקבוצה מחר בבוקר (שני) לאיטליה למשחק מול יובנטוס בליגת האלופות, אחרי שהערב הגיע לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול רפואי.

אמש קטן עלה לשחק מול הפועל באר שבע כשהוא קודח מחום והצליח להחזיק מעמד 76 דקות עד שהוחלף. מאז שובו לביתו הוא חש ברע, והצוות הרפואי במכבי חיפה המליץ בפניו להגיע ולהיבדק על ידי רופאי בית החולים.

נכון לעכשיו, סיכוייו של קטן להופיע במשחק המסקרן ביום רביעי מול יובנטוס קלושים, אך אם מצבו ישתפר והוא יחלים כליל, ייעשה מאמץ שיגיע לטורינו בטיסה נפרדת.

גדיר ובוקולי יפתחו בקישור

"צריך לשכוח משלוש הנקודות ולהתחיל להתכונן ברצינות ליובנטוס", כך אמר אתמול (שבת) קטן לשחקנים בחדר ההלבשה לאחר הניצחון 1:3 להפועל באר שבע. הקבוצה, כאמור, תמריא מחר לאיטליה מלווה ב-300 אוהדים, שם תתמודד ביום רביעי נגד יובנטוס בליגת האלופות. השחקנים זכו היום למנוחה, ומחר יערכו את האימון הראשון על אדמת טורינו. בקבוצה יש דריכות רבה לקראת המשחק, ונראה כי המאמן אלישע לוי כבר סגור על ההרכב שיפתח מול יובה, זאת על פי המשחק אתמול בבאר שבע.

בחיפה מתכוונים לעלות עם הרכב שכולל שני חלוצים, זאת בעקבות ההופעה המוצלחת של שלומי ארבייטמן בשבת, שכללה שער. לצידו של ארבייטמן יפתח כמובן ולדימיר דבאלישווילי, שהבקיע צמד. ארבייטמן לא פתח עד כה בליגת האלופות, אך לאור היכולת הטובה לאחרונה החליט המאמן אלישע לוי לוותר על המערך הרגיל.

בקישור, צפוי מוחמד גדיר להחליף את את אייל גולסה הפצוע צפוי. גדיר, שבדרך כלל מתופקד בצד ימין, ישחק הפעם בצד שמאל כפי ששיחק נגד באיירן מינכן. בקישור האחורי יחליף גוסטבו בוקולי את בירם כיאל המוצהב. במכבי חיפה אמורים לקבל עד יום שלישי תשובה בנוגע לערעור שהגישו, לאחר שבירם כיאל הורחק על ידי אופ"א לשני משחקים, ומקווים שיוכל לשחק בגומלין בישראל.

בחזרה לניצחון בבאר שבע, ולדימיר דבאלישווילי אמר לשחקנים בחדר ההלבשה "אחרי המשחק מול בורדו הבטחתי שעוד אחזור, זה הקאמבק שלי". כזכור, בקבוצה כבר אמרו בסוף השבוע כי הם מעריכים שדבאלישווילי יפרע שטרות במשחק נגד באר שבע, לאחר שכבש צמד בחמישה ימים במדי נבחרת גאורגיה נגד נורבגיה ובולגריה. גוסטבו בוקולי סובל מעומס, אך בצוות הרפואי בדקו אותו והוא יפתח במשחק.

עדכון ראשון: 10:41
עדכון אחרון: 19:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully