וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יאנקי מג'יק

18.10.2009 / 7:52

רודריגז חבט שוב להומר משווה, מלקי קבררה בלבל את הגנת האיינג'לס, היאנקיז ניצחו 3:4 ונוסעים לקליפורניה ביתרון 0:2

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 3:4

מנצח: דייב רוברטסון. מפסיד: ארווין סנטנה

בשנים 1996-2000 נתנו היאנקיז הרגשה שהם בלתי מנוצחים, שלא משנה מה יקרה, הם מהמשחק יירדו מנצחים. היאנקי מג'יק הזה, שאפיין את המועדון יותר מכל בשמונת העשורים הקודמים, נדם בעשור האחרון וקם לתחיה בגדול בשנה. שוב הומר קלאץ', שוב יריב מבולבל, שוב ניצחון - ועם יתרון 0:2, נוסעים הפסים לקליפורניה בידיעה שמספיק ניצחון אחד כדי להביא את ההכרעה הביתה. עם שניים, הם כבר לא יצטרכו להחזיר את הסדרה לניו יורק.

זה היה פיצ'ינג דואל כמו שצריך להיות. 6.1 אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים של איי ג'יי בארנט מול שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים של ג'ו סונדרס. באינינג ה-11 כבר נראה היה שהמלאכים בדרך לניצחון, כשסינגל של שון פיגינס הכניס הביתה את גארי מת'יוס ג'וניור והעלה אותם ל-2:3. אבל אז עלה אלכס רודריגז, ורודריגז הוא לא אותו שחקן שהכרנו מחוויות הפלייאוף הקודמות. עם שני סטרייקים מול בריאן פואנטס, א-רוד נתן חבטה ליציע הימני, וככה פתאום התוצאה היא 3:3. בשלב הזה כולם כבר ידעו איך זה הולך להסתיים. באינינג ה-13 חבט מלקי קבררה דרדל'ה שסיבך את כל האינפילד של המלאכים, ג'רי היירסטון ניצל את המבוכה (שתפסה את שון פיגינס ואריק אייבאר לא בפעם הראשונה בסדרה), נכנס לבסיס הבית וקבע 3:4 גדול לניו יורק.

הסדרה יוצאת כעת לאנהיים, שם תימשך בלילה שבין שני לשלישי. הלילה יתעמתו פילדלפיה ולוס אנג'לס דודג'רס במשחק 3, כשהמצב בסדרה הוא 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully