וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם ניקח את מנהטן, אחר כך את היורוליג

איתן נוח

17.10.2009 / 23:39

לאחר הניצחון על לובליאנה, ההכנות במכבי ת"א לקראת המשחק מול הניקס נכנסות להילוך גבוה (א', 19:00, ספורט 5+ לייב)

שעה וחצי אחרי שקיפצו מעל לובליאנה, עלו שחקני מכבי תל אביב על המטוס אל עבר ניו יורק. אתמול (שישי) נחתה הקבוצה בתפוח הגדול, ובשעות הערב ערכה אימון ראשון בארצות הברית. היום בצהריים ערכו הצהובים אימון נוסף לקראת המשחק מול הניו יורק ניקס (א', 19:00, ספורט 5+ לייב). ביום שלישי תשחק הקבוצה נגד הלוס אנג'לס קליפרס. כ-12 אלף צופים רכשו כרטיסים לקראת המשחק בגארדן, כאשר בימים האחרונים חלה התעוררות בקצב המכירות לכרטיסים שהוצאו למכירה לקראת סוף העונה שעברה.

בשהות הקצרה בארצות הברית הספיק שמעון מזרחי להשתתף בהקרנת הבכורה של הסרט הדוקומנטרי "שגרירי הכדורסל", סרטו של הבמאי ביירון האנטר. בסרט הוקדש פרק שלם למכבי תל אביב, ובין היתר מרואיין לסרט אריאל מקדונלד. אחרי ההפתעות במשחק מול לובליאנה, גם כאן זכה מזרחי להפתעה כשמארגני האירוע העבירו לו שיחת טלפון משחקנה של מכבי לשעבר, קן בארלו, שעזר בהכנת הסרט.

הניקס, מולם תתמודד מכבי מחר, נחשבת לאחת מהקבוצות החלשות בנ.ב.א בשנים האחרונות. הקבוצה שתעשה בקיץ כל שביכולתה בשביל להחתים את לברון ג'יימס, התמקדה בקיץ האחרון בעיקר בלמצוא דרכים כיצד לא להעמיס על תקרת השכר שלה לקראת הקיץ הקרוב. על כן בסגלה של הניקס קשה למצוא כוכבים בולטים ובין השמות שייפגשו מחר עם הצהובים ניתן למצוא את נייט רובינסון ודייויד לי שחתמו לאחרונה על חוזה לשנה, ואת אל הארניגטון, שקלע שבמשחק האימון האחרון של הניקס קלע 23 נקודות בניצחון על הניו ג'רזי נטס.

במהלך הקיץ צירפו בניו יורק את דרקו מילצ'יץ', ששיחק בעונה האחרונה במדי ממפיס, ונבחר שני על ידי דטריוט בדראפט 2003, אותו דראפט בו נבחר גם מאצ'יי לאמפה על ידי ניו יורק. לאמפה לא הצליח לפרוץ בניקס והועבר לפיניקס כעבור חודשים ספורים. עוד שחקן שעבורו זו תהיה חזרה לניו יורק הוא אנדרו וויז'נייבסקי, שגדל בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully