וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בני סכנין: לבנות או לשבור מומנטום

17.10.2009 / 20:32

הביתיים ישתדלו לנצל את התיקו נגד מכבי ת"א, הוכנבוים: "אם נהיה מרוכזים, ננצח". קוליק ושחקניו מקווים לצאת לדרך חדשה

בהפועל עכו רוצים להמשיך את המומנטום לאחר התיקו (1:1) בבלומפילד מול מכבי תל אביב במשחק לפני שבועיים, ושואפים לנצח את בני סכנין (ראשון, 19:00) ולעבור אותם בטבלה. בעכו בעיקר מאמינים שאפשר לעשות זאת לאור היכולת האחרונה, ובשם האמונה הזו לאסיפת האימון המסכם, שהתקיים באצטדיון בנצרת עילית, הגיע הרב חיים אפללו לברך את השחקנים למשחק.

המאמן ירון הוכנבוים מיעט מאוד לדבר עם שחקניו, ורק קיים תדרוך טקטי למשחק. בסיום האסיפה אמר: "אני רוצה להמשיך את היכולת מהמשחק הקודם. הראנו שאנחנו יכולים מול הגדולות ואין לי ספק שאם נבוא מרוכזים, כמו נגד מכבי, נרוויח את הנקודות גם מול סכנין".

לגבי ההרכב, הרי שהוכנבוים יערוך שני שינויים. ליעד אלמליח, שפתח בשני המשחקים האחרונים, פצוע ולא יהיה כשיר, את מקומו יתפוס בקישור רון בן נחום. כמו אלמליח, גם עומרי אלמקייס הפצוע לא ייכלל בסגל. דודי פדלון יעלה לראשונה כמגן שמאלי על חשבונו של ג'וני טננבאום שיירד לספסל.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה, שחר סימן טוב, בן בנימין, אדק מ'בה, רועי דיין.

ערן קוליק: "אני עדיין מאמין בשחקנים האלה"

במשך כמעט שבועיים עבדו בבני סכנין על מנת לשכוח את שני הפסדים האחרונים להפועל חיפה ולבני יהודה, במטרה לצאת לדרך חדשה נגד עכו. בקבוצה יודעים כי הפסד נוסף יביא להשלכות חמורות ולצעדים בהנהלה נגד השחקנים ואולי גם נגד המאמן. הנהלת הקבוצה תקנוס כנראה את השחקנים אם הם יציגו את אותה יכולת כמו בשני המשחקים האחרונים.

באסיפת הקבוצה דיבר ערן קוליק על חשיבות הניצחון: "אתם חייבים את הניצחון בשבילכם ןבשביל המועדון". לאחר האסיפה אמר המאמן: "עברנו תקופה לא נעימה, אבל אני עדיין מאמין בשחקנים שלי וביכולת שלהם. אם הם יבואו עם אותן מוטיבציות שאפיינו אותנו בעבר, אין לי ספק שנראה אחרת ונוכל לחזור עם הנקודות. הניצחון חשוב לנו מאוד כדי לשכוח את מה שהיה ולהתחיל בדרך חדשה. יש לנו את הכלים וכמו שהאמנתי בגל הזה בתחילת העונה, אני מאמין בו גם עכשיו".

קוליק מתכנו מספר שינויים בהרכב לעועמת המשחקים הקודמים. המאמן חוזר בערך לשיטה מהעונה שעברה שהשאירה את הקבוצה בליגה. משמעות הדבר היא שעבאס סואן וחמד גנאים יחזרו להרכב על חשבונם של חיים בנון וראובן עובד. בעניין בנון, המאמן עדיין מתלבט האם להציבו כמגן ימני או להשאירו במרכז המגרש לצד סואן ולהוריד לספסל את חאיר סספדס. אם בנון לא יפתח כמגן יהיה זה אחמד קאסום שיתופקד במשבצת, זאת לאחר שסירב במשחק הקודם לעלות כמגן ונשלח ליציע. באסם גנאים ישוב לעמדת המגן השמאלי על חשבון מהראן אבו ריא שאיכזב בשני המשחקים האחרונים. החלוץ החדש שריף יעקובו יעלה אף הוא בהרכב על חשבונו של קאדו.

הרכב משוער: מאיר כהן, חיים בנון (אחמד קאסום), פטי יא יא, טל חן, באסם גנאיים, עבאס סוואן, חאיר סספדס, חלאד חלאיילה, חמד גנאיים, ג'קו ערפאת, שריף יעקובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully