וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יובנטוס? הכל יכול לקרות"

17.10.2009 / 21:50

מאמן מכבי חיפה משדר אוטפימיות לקראת המשחק באיטליה, אחרי הניצחון בבאר שבע. עזורי: "הבעיה היא במשחק ההגנה"

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לאורך השנים נהגו לומר בליגה הבכירה כי "הדרך לאליפות עוברת בבאר שבע". במכבי חיפה מקווים כי גם הדרך לאלופות עוברת בווסרמיל, ולאחר ניצחון 1:3 הערב (שבת) על הפועל המקומית והשמירה על המאזן המושלם בליגת העל, הירוקים מכוונים לעבר נקודות בכורה במפעל היוקרתי של היבשת. ביום רביעי יוצאת מכבי חיפה לטורינו למשחק מול יובנטוס בליגת האלופות, אבל רק עם שיפור משמעותי בהגנה והמשך יכולת גבוהה של ההתקפה ניתן יהיה לחלום על עקיצת הגברת הזקנה.

אלישע לקראת יובה: "בכדורגל הכל יכול לקרות"

"זה לא פשוט, אבל עד עכשיו אנחנו עושים את זה יפה מאוד", אמר מאמן החיפאים, אלישע לוי, אחרי שקבוצתו כבר עם שישה נצחונות אחרי שישה משחקים. "בחצי הראשון לא כל כך הסתדרנו עם החלוצים המהירים שלהם, אבל החצי השני היה כבר כפי שאנחנו רוצים ואוהבים. משחק ההגנה שלנו היה הרבה יותר טוב, לא אפשרנו להם להגיע להזדמנויות, ועשינו ניצחון חשוב ומשכנע במגרש מאוד קשה".

לגבי צמד החלוצים שלו, שלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי שהבקיעו, הוסיף לוי: "ארבייטמן נמצא בכושר טוב. הוא מבין את התפקיד שלו בתוך הקבוצה. ולדימיר, כמו שלומי, בגדול צריך סבלנות. לנו יש. הם סקוררים, כמובן שהם גם מקבלים עזרה מהאחרים. כשאנחנו משחקים כמו קבוצה, אנחנו טובים".

באשר למשחק נגד יובנטוס בליגת האלופות ביום רביעי, הוסיף המאמן: "עד עכשיו בליגת האלופות נראינו טוב, בכל משחק התקדמנו, אבל עדיין לא הצלחנו להבקיע או לקחת נקודות. אני מקווה שנשמור על היכולת שלנו, שנדע להמשיך לשחק כדורגל חיובי, ותמיד אנחנו שואפים להבקיע ולקחת נקודות. בכדורגל הכל יכול לקרות".

עזורי: "נצטרך לעשות שינוי מבחינה הגנתית"

"יש לנו בעיה במשחק ההגנה, לא בשחקני ההגנה. הקבוצה הזאת היא קבוצה עם אוריינטציה התקפית, וכשיש לך קבוצה עם שחקנים מסוג מסוים אתה אולי משחק כדורגל יפה ומגיע למצבים, אבל כשאתה לא כובש אתה נחשף יותר", אמר מאמן המפסידה, גיא עזורי, בסיום.

"זאת בעיה, בעיה שאנחנו מודעים לה וחושבים 24 שעות איך לפתור אותה. אין ספק שנצטרך לעשות שינוי, ולשפר את משחק ההגנה שלנו. זה מתסכל, כי הפועל ב"ש שיחקה בדקות די רבות כדורגל טוב עם הרבה יותר מצבים ממכבי חיפה. ממצב וחצי הם הבקיעו שני גולים, אבל מצבים נייחים זה חלק מהכדורגל", הוסיף עזורי.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, זה נשמע מוזר כי חיפה גדולה על הליגה, אבל היום, בעיקר לפי המחצית הראשונה, אם היינו מנצלים את המצבים, התוצאה היתה שונה לחלוטין", הוסיף המאמן הבאר שבעי, שסרב להסיק מסקנות רבות מהמשחק. "אני לא אוהב לנתח כל שבת, לא עושים ניתוחים אחרי מחזור שישי. זו קבוצה חדשה, וזה יקח זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully